EMPERIA: strona spółki
3.08.2017, 17:19
EMP Wstępne wyniki sprzedaży towarów osiągnięte przez Stokrotka Sp. z o.o. w lipcu 2017 roku.
Zarząd Emperia Holding S.A. („Emitent”) z siedzibą w Warszawie informuje, że spółka zależna Stokrotka Sp. z o.o. („Stokrotka”) osiągnęła w lipcu 2017 roku wstępne wyniki sprzedaży towarów na poziomie 211 mln zł i były one wyższe od osiągniętej sprzedaży towarów w lipcu 2016 roku o ok. 8,3%.
Przychody ze sprzedaży towarów za okres styczeń-lipiec wyniosły 1 416 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie 2016 roku o 6,0%. W lipcu 2017 roku sprzedaż towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki wzrosła o około 3,7% w porównaniu do lipca 2016 roku. LFL w sklepach własnych Stokrotki za okres styczeń – lipiec 2017 roku wzrosł o około 0,4% w porównaniu do analogicznego okresu 2016 roku. Sprzedaż towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki w lipcu 2017 roku wzrosła o około 10,4% w porównaniu do lipca 2015 roku, a wzrost LFL w sklepach własnych Stokrotki za okres styczeń - lipiec 2017 roku w porównaniu do analogicznego okresu 2015 roku wyniósł około 6,9%. W lipcu 2017 roku otworzono 3 sklepy: 1 supermarket oraz 2 sklepy franczyzowe. W konsekwencji powierzchnia handlowa sklepów powiększyła się o 1,1 tys. mkw: 0,5 tys. mkw w supermarketach oraz 0,6 tys. mkw w sklepach franczyzowych. Łączna liczba sklepów na koniec lipca 2017 roku wyniosła 389. Natomiast łączna powierzchnia handlowa na koniec lipca 2017 roku wyniosła 178,1 tys. mkw.
Przychody ze sprzedaży towarów za okres styczeń-lipiec wyniosły 1 416 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie 2016 roku o 6,0%. W lipcu 2017 roku sprzedaż towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki wzrosła o około 3,7% w porównaniu do lipca 2016 roku. LFL w sklepach własnych Stokrotki za okres styczeń – lipiec 2017 roku wzrosł o około 0,4% w porównaniu do analogicznego okresu 2016 roku. Sprzedaż towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki w lipcu 2017 roku wzrosła o około 10,4% w porównaniu do lipca 2015 roku, a wzrost LFL w sklepach własnych Stokrotki za okres styczeń - lipiec 2017 roku w porównaniu do analogicznego okresu 2015 roku wyniósł około 6,9%. W lipcu 2017 roku otworzono 3 sklepy: 1 supermarket oraz 2 sklepy franczyzowe. W konsekwencji powierzchnia handlowa sklepów powiększyła się o 1,1 tys. mkw: 0,5 tys. mkw w supermarketach oraz 0,6 tys. mkw w sklepach franczyzowych. Łączna liczba sklepów na koniec lipca 2017 roku wyniosła 389. Natomiast łączna powierzchnia handlowa na koniec lipca 2017 roku wyniosła 178,1 tys. mkw.