Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
oprac. Damian Słomski
|

LPP uruchomiło magazyn w Rumunii. Będzie obsługiwał zamówienia online

4
Podziel się:

Zamawiane przez internet ubrania takich marek jak Reserved, Cropp czy House będą dostarczane klientom m.in. z Rumunii. Tam uruchomiony został nowy, wielki magazyn.

Grupa LPP uruchomiła magazyn e-commerce w Rumunii.
Grupa LPP uruchomiła magazyn e-commerce w Rumunii.

Gdańska grupa LPP, do której należą marki Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay, uruchomiła nowy magazyn. Ulokowana w Rumunii budowla o powierzchni 22 tys. metrów kwadratowych będzie obsługiwać e-commerce, a więc zamówienia internetowe.

- Europa Południowo-Wschodnia jest dla nas jednym ze strategicznych rynków, szczególnie jeśli chodzi o sprzedaż w kanale e-commerce. Wyzwaniem wobec rosnącej popularności naszych marek w tym regionie jest sprostanie oczekiwaniom klienta i zapewnienie im najwyższego poziomu obsługi, w tym szybkiej realizacji zamówień - komentuje Jacek Kujawa, wiceprezes LPP.

Zobacz także: Moda od LPP. Polski przebój eksportowy

- Cieszymy się, że udało się tak sprawnie uruchomić magazyn pod Bukaresztem, który będzie dostarczał zamówienia klientom z Rumunii nawet następnego dnia - podkreśla.

Do końca 2019 roku polski producent odzieży zamierza przekroczyć 1 mld zł ze sprzedaży w e-commerce. W związku z dynamicznym rozwojem sprzedaży internetowej spółka podjęła decyzję o rozbudowie międzynarodowej sieci dystrybucji. Fulfillment Center w Rumunii jest obok Moskwy drugim zagranicznym magazynem spółki.

Po jego uruchomieniu łączna powierzchnia magazynowa dedykowana e-commerce w LPP zwiększyła się do blisko 100 tys. m2. Zgodnie z planem, w 2020 roku firma chce sfinalizować kolejną zagraniczną inwestycję magazynową uruchomiając Fulfillment Center na Słowacji.

- W przypadku e-commerce, poza atrakcyjnością kolekcji, kluczowe znaczenie dla klienta ma szybkość dostawy. Dlatego popularność naszych marek wyznacza równocześnie kierunek naszym inwestycjom logistycznym. Magazyn pod Bukaresztem wpisuje się w strategię rozwoju LPP w nadchodzących latach. Jednym z jej filarów jest właśnie rozwój sieci dystrybucji lokalnej, bliżej klienta - tłumaczy wiceprezes Kujawa.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

giełda
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(4)
florian
5 lata temu
To tylko świadczy o tym że polskie marki spod znaku LPP radzą sobie w Europie wyśmienicie. Ja im mocno kibicuję.
Aga
5 lata temu
A budżet obejdzie się smakiem. Polski inwestor ucieka to co zrobią inni? Też sienwyniosa. Inskąd na 500+? Od najmniejszych? To powodzenia bo w przyszłym roku ci co będą mogli wyniosą się do normalnych krajów
miles
5 lata temu
Do tego jeszcze wejście na kilka nowych ryków e-commerce w tym roku i będą koleje bardzo dobre wyniki.
biznesmen 666
5 lata temu
Prawdziwy Polak jest biznesmenem w Norwegii!