Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Polsat: Rynek reklamy w Polsce ma szansę na niski 1-cyfrowy wzrost w 2019 r.

0
Podziel się:

Rynek reklamy telewizyjnej i sponsoringu ma szansę w tym roku na niski jednocyfrowy wzrost, choć wiele zależy od grudnia, wynika ze słów prezesa Telewizji Polsat Stanisława Janowskiego. Rynek reklamy po 9 miesiącach tego roku spadł o 0,7% r/r.

Polsat: Rynek reklamy w Polsce ma szansę na niski 1-cyfrowy wzrost w 2019 r.

"Te dwa miesiące IV kw. są w miarę dobre, wszystko zależy od grudnia wydaje się, że jak to się wszystko uda, to rynek reklamy ma szansę na niski jednocyfrowy wzrost" - powiedział Janowski dziennikarzom.

Według danych Cyfrowego Polsatu (za agencją Starcom), wydatki na reklamę telewizyjną i sponsoring w I-III kw. tego roku spadły o 0,7% r/r do 3 047 mln zł. Z kolei przychody Grupy Polsat w tym okresie wzrosły o 1,7% r/r do 845 mln zł.

"W efekcie nasz udział w rynku reklamy telewizyjnej i sponsoringu wzrósł do 27,7%" - dodał Janowski podczas konferencji prasowej.

Cyfrowy Polsat i Polkomtel tworzą zintegrowaną grupę medialno-telekomunikacyjną kontrolowaną przez Zygmunta Solorza-Żaka. Akcje Cyfrowego Polsatu są notowane na GPW od 2008 r.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)