Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
technologie
20.03.2019 09:23

Vivid Games pozyska ok. 2 mln zł na rozwój portfolio i promocję

Vivid Games będzie miało blisko 2 mln zł nowych środków finansowych na rozwój portfolio oraz marketing i promocję nowych tytułów, podała spółka. Środki będą pochodziły ze sprzedaży przez członków zarządu na rzecz inwestora instytucjonalnego łącznie 1,5 mln akcji, podano także.

Podziel się
Dodaj komentarz

"Sukcesywnie zwiększamy skalę działalności. W 2018 r. odbyły się 3 premiery, a gry pobrane zostały łącznie 22 miliony razy. W 2019 r. plany są dużo ambitniejsze. Skokowy wzrost przychodów możliwy będzie dzięki dużo większej liczbie premier, coraz bardziej wydajnej monetyzacji oraz nakładom na marketing bezpośredni. Bieżące potrzeby operacyjne finansujemy z wpływów ze sprzedaży, jednak skuteczne realizowanie nowej strategii wymaga inwestycji. Uznaliśmy, że najszybszym sposobem na dokapitalizowanie firmy, będzie sprzedaż części naszych akcji i wprowadzenie pozyskanych środków do spółki" - powiedział prezes Remigiusz Kościelny, cytowany w komunikacie.

Członkowie zarządu zbyli na rzecz inwestora instytucjonalnego łącznie 1 500 000 akcji, podano także.

"Szczegółowe warunki finansowania określi rada nadzorcza, której posiedzenie odbędzie się w najwcześniejszym możliwym terminie. Dodatkowe środki wykorzystamy głównie na inwestycje związane z pozyskiwaniem nowych gier oraz działania marketingowe. Zwiększą one również stabilność finansową spółki. Na bieżąco analizujemy nasze potrzeby versus możliwości pozyskania dodatkowego finansowania" - dodał Kościelny.

Jak podaje spółka w ubiegłym tygodniu na rynek trafiła pierwsza gra w programie wydawniczym tytułów hyper-casual "Pocket Mini Golf", a 28 marca do dystrybucji trafi "Endless Lake". Jednocześnie Vivid Games poinformował, że w tym tygodniu do fazy soft-launch trafią kolejne 3 tytuły - "Skyward dash", "Slider Road" i "Crash Drivers". Pierwszą grą mid-core własnej produkcji zapowiedzianą na ten rok jest "Zombie Blast Crew", której premiera zaplanowana jest na III kwartał.

"Dywersyfikacja segmentów gier oraz modelu biznesowego (mikropłatności i wyświetlanie reklam), jak również znacznie większa liczba wydawanych gier dają nam znacznie większą szansę na powodzenie przy minimalizacji ryzyka" - podsumował Kościelny.

Vivid Games S.A. działa na rynku gier od 2006 r. Spółka zajmuje się produkcją gier na smartfony i konsole przenośne. Dotychczas najważniejszym tytułem w dorobku firmy jest światowy hit "Real Boxing". Vivid Games zadebiutował w 2016 r. na rynku głównym GPW, przenosząc notowania z NewConnect.

Tagi: technologie, media, telekomunikacja, giełda, wiadomości, giełda na żywo
Źródło:
ISBnews
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz