Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

W Twisto rejestrowało się 2,5 tys. klientów dziennie w listopadzie

1
Podziel się:

Warszawa, 19.11.2019 (ISBnews) - W aplikacji karty wielowalutowej połączonej z aplikacją w Twisto rejestrowało się ok. 2,5 tys. osób dziennie w listopadzie, podała spółka.

W Twisto rejestrowało się 2,5 tys. klientów dziennie w listopadzie

"W ciągu miesiąca rejestrację w Twisto rozpoczęło 70 tys. osób. To przekroczyło nasze oczekiwania - jesteśmy zachwyceni i bardzo wdzięczni za tak ciepłe przyjęcie. Od końca długiego weekendu w Twisto codziennie rejestrowało się blisko 2,5 tys. klientów. Rekordowego dnia przeprocesowaliśmy ponad 3 tys. wniosków. Nasi klienci aktywnie uczestniczą w programie poleceń i rekomendują Twisto swoim znajomym. Z tego źródła pochodzi aż 40% wniosków. Bardzo nas to cieszy. Robimy wszystko by klienci, którzy przeszli rejestrację, mogli korzystać z naszych usług jak najszybciej, m.in. usprawniliśmy proces i powiększyliśmy dedykowany mu zespół. Pracujemy nad pełną automatyzacją, wtedy czas od rejestracji do przyznania limitu Twisto skróci się do kilkudziesięciu minut" - powiedział założyciel i CEO Twisto Michal Smida, cytowany w komunikacie.

Karta Twisto zadebiutowała na polskim rynku 21 października br. Jest ona bezpłatna i można nią płacić w każdym sklepie internetowym i stacjonarnym - wszędzie, gdzie akceptowany jest Mastercard.

Miesiąc po debiucie karty i aplikacji na polskim rynku, do Twisto aplikowało 70 tys. klientów, podano także.

Twisto to jeden z najszybciej rosnących fintechów w Europie. Oferuje wygodną aplikację do codziennych płatności, połączoną z kartą wielowalutową z kursem wymiany walut Mastercard bez opłat i prowizji. Na polskim rynku Twisto działa od 2018 r. i oferuje również nowatorską formułę zakupową "kup teraz, zapłać później" na jedno kliknięcie, dzięki której klient ma aż 21 dni na zapłacenie za e-zakupy bez żadnych dodatkowych kosztów. Partnerem strategicznym Twisto w Polsce jest ING Bank Śląski. Firma powstała w Czechach. Wśród udziałowców są grupa ING oraz towarzystwo ubezpieczeniowe Uniqa.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(1)
Edab
4 lata temu
Twisto ma potencjał, zwłaszcza z promocjami jakie oferują. Zarejestrowałem się i przy rejestracji wpisałem kod TWI$TO, a w aplikacji pojawiło mi się darmowe 50 zł na zakupy.