Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Agora ma udziały w sieci reklamy internetowej

0
Podziel się:

Agora objęła połowę udziałów w sieci reklamy internetowej Business Ad Network (BAN) stworzonej przez Money.pl.

Agora ma udziały w sieci reklamy internetowej
(ssuni/iStockphoto)

BAN działa na rynku reklamy internetowej od III kw. 2009 r. Sieć obejmuje obecnie powierzchnie reklamowe serwisów biznesowych grupy Money.pl oraz serwisów Agory: Wyborcza.pl, Wyborcza.biz, Gospodarka.Gazeta.pl czy Komunikaty.pl, które łącznie docierają miesięcznie do ponad 6 mln użytkowników (według badania Megapanel PBI/Gemius, luty 2010).

_ - Z perspektywy Money.pl pozyskanie Agory jako partnera w Business Ad Network wzmacnia pozycję rynkową spółki - sieć uzyskuje zaangażowanie dwóch silnych grup internetowych, wykorzystując zasięgi obydwu oraz wiedzę i doświadczenie managerów reprezentujących obie firmy _ - powiedział cytowany w komunikacie Arkadiusz Osiak, prezes Money.pl

_ - Od początku wspieraliśmy BAN - serwisy Agory zostały szybko włączone do oferty sieci. Nasze obecne zaangażowanie jest wyrazem wiary w powodzenie tego projektu _ - dodał Tomasz Józefacki, członek zarządu Agory odpowiedzialny za działalność grupy w internecie.

giełda
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)