Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Agora nie zwiększy działań reklamowych, wciąż będzie kontrolować koszty

0
Podziel się:

Grupa Agory nie planuje w czwartym kwartale 2010 zwiększenia intensywności działań marketingowych rok do roku, zamierza kontynuować politykę kontroli kosztów w tym zakresie, a na wysokość kosztów operacyjnych grupy wpłyną w IV kw. koszty segmentu kino, który będzie pierwszy raz w pełni konsolidowany w wynikach grupy.

Agora nie zwiększy działań reklamowych, wciąż będzie kontrolować koszty
(Money.pl/Anna Kraszkiewicz)

Grupa Agory nie planuje w czwartym kwartale 2010 zwiększenia intensywności działań marketingowych rok do roku, zamierza kontynuować politykę kontroli kosztów w tym zakresie, a na wysokość kosztów operacyjnych grupy wpłyną w IV kw. koszty segmentu kino, który będzie pierwszy raz w pełni konsolidowany w wynikach grupy.

_ Grupa nie planuje istotnego zwiększenia intensywności działań marketingowych w pozostałej części br. w stosunku do tych prowadzonych w 4 kw. 2009 r. Poziom wydatków marketingowych zależy od dynamiki rozwoju poszczególnych mediów, liczby uruchamianych w danym kwartale projektów, w tym kolekcji wydawniczych, a także rynkowej aktywności i projektów konkurencji. Wysokość kosztów materiałów i energii w następnych kwartałach będzie zależała głównie od cen papieru, które wykazują trend wzrostowy, oraz wolumenu produkcji i kursu wymiany euro do złotego _ - podała Agora.
_ _

_ Grupa, w miarę możliwości, zamierza kontynuować politykę kontroli kosztów w tym zakresie. Na wysokość kosztów operacyjnych netto Grupy w 4 kw. 2010 r. wpłyną koszty segmentu Kino, którego rachunek zysków i strat za pełny kwartał będzie po raz pierwszy konsolidowany w wynikach Grupy Agora za 4 kw. 2010 r _ - podano.

Agora podała, że Grupa kontynuuje politykę kontroli kosztów w celu dostosowania jej funkcjonowania do kondycji rynku reklamowego, a na wysokość wynagrodzeń i świadczeń na rzecz pracowników wpływają m.in. zmienne elementy wynagrodzenia związane ze stopniem realizacji założonych budżetów sprzedażowych na dany rok obrotowy w poszczególnych segmentach biznesowych oraz stopień realizacji budżetu całej Grupy. Dodatkowo, w Grupie na bieżąco realizowane są projekty rozwojowe, w tym w zakresie budowy kompetencji w mediach elektronicznych.
_ _

_ W IV kw. 2010 r. na wysokość wynagrodzeń i świadczeń na rzecz pracowników wpłyną koszty związane z niegotówkowymi płatnościami w formie papierów wartościowych (ok. 3,6 mln zł) oraz koszty rezerwy na wypłatę premii dla pracowników _ - podała spółka.

Agora podała też, że w 2010 roku grupa Helios nie planuje otwarć nowych multipleksów, a poziom przychodów Agory z działalności kinowej w IV kw. 2010 roku będzie zależał głównie od repertuaru filmowego, w tym filmów wyprodukowanych w technologii 3D.
_ _

_ Dodatkowym czynnikiem mającym wpływ na poziom przychodów będzie tempo cyfryzacji istniejących obiektów kinowych grupy Helios, uzależnione w dużej mierze od dostępności projektorów cyfrowych u producentów _ - podano.

giełda
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)