Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Colas Rail z najtańszą ofertą na prace na linii 274 pod Wrocławiem za 21 mln zł

0
Podziel się:
Colas Rail z najtańszą ofertą na prace na linii 274 pod Wrocławiem za 21 mln zł

Konsorcjum Colas Rail Polska i Colas Rail złożyło najtańszą ofertę, wartą 20,75 mln zł brutto, w przetargu na prace na linii kolejowej nr 274 Wrocław - Zgorzelec, na odcinku Wrocław Grabiszyn - Smolec - etap I, podały PKP Polskie Linie Kolejowe.

Łącznie wpłynęło 12 ofert. Druga najtańsza należała do konsorcjum Infrakol i Track Tec (20,79 mln zł) a trzecia - do Trakcji PRKiI (20,81 mln zł).

Ofertę złożyło też m.in. ZUE (20,9 mln zł). Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia 25,74 mln zł brutto.

Kryteriami wyboru najkorzystniejszej oferty - poza ceną - jest czas zamknięć torowych i okres gwarancji. Wszyscy wymienieni oferenci zadeklarowali w tych zakresach jednakowo odpowiednio 74 dni i 60 miesięcy.

Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)

© 2025 WIRTUALNA POLSKA MEDIA S.A.

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.
Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się tutaj.