Notowania

technologie
30.09.2015 15:17

Grupa Wirtualna Polska wprowadza nową odsłonę serwisu O2

Podziel się
Dodaj komentarz

Grupa Wirtualna Polska wprowadza na polski rynek internetowy nową odsłonę portalu O2, który na bazie Big Data ma oferować użytkownikom spersonalizowane treści w stylu social media, a także nowe możliwości reklamowe, poinformowali przedstawiciele grupy.

"Nowe O2 to tzw. single-page-app, który pozwala na jednoczesną konsumpcję wielu różnych typów kontentu, chociażby streamu TV, czy zdjęć. Zapewni czytelnikom nieustannie nowe, spersonalizowane treści, bez konieczności odświeżania. To nie portal, nie serwis internetowy, a pełnoprawna aplikacja - nowatorskie podejście w polskich mediach online do prezentacji treści. Gwarantuje szybkość działania i spójność doświadczenia użytkownika. Materiały nie otwierają się na osobnych, długo ładujących się stronach, a szybkich i prostych warstwach" - powiedział dyrektor departamentu rozwoju produktu Grupy WP Adam Plona podczas prezentacji serwisu.

Nowe O2 ma łączyć w sobie cechy aplikacji mobilnej, serwisu internetowego i elementy social mediów. Grupa zapowiada, że to "rewolucyjna" zmiana w sposobie dostarczania treści i angażowania użytkowników i jednocześnie nowe możliwości reklamowe. Przedstawiciele Grupy WP podkreślali również, że nowe O2 to również jedno z pierwszych tak dużych wdrożeń mechanizmów Big Data w polskich mediach online.

Charakterystyczne dla nowej strony są interaktywne rogi witryny, które umożliwiają błyskawiczny dostęp do TV online, radia Open FM, quizów, a także do poczty elektronicznej. O2 podzielono na dwie kolumny. Pierwsza to zasilany w dużej mierze treściami z social mediów feed. Druga przeznaczona jest na materiały redakcyjne.

"To produkt, jakiego w Polsce jeszcze nie było. Interaktywną platformę informacyjno-rozrywkową dla tych, którzy czują się młodo, są obecni w social media i są przyzwyczajeni do sposobu prezentowania w nich informacji" - dodała dyrektor produktu rozrywka i serwisów gwiazdorskich w Grupie WP Edyta Sidwa.

Wskazała, że O2, jako witryna "infotainment" stanowi miks najważniejszych informacji i angażującej rozrywki, nieustannie zmieniająca się w tempie, do jakiego przywykł już "współczesny" użytkownik.

Nowe O2 oferuje nowe możliwości wielokanałowego dotarcia reklamowego, w tym m.in. sponsoring newsów, quizu, cytatu. Ofertę strony głównej serwisu wzbogacono o opcję reklamy audio-wideo w interaktywnych rogach strony.

"Nowe O2 wpisuje się w strategię Grupy WP, która chce być z użytkownikiem 24/7 i osiągnąć pozycję naturalnego i głównego medium informacyjno-kulturalno-rozrywkowego w Polsce. W naszym portfolio znalazł się nowoczesny produkt skierowany do najbardziej aktywnych użytkowników, który będzie nie tylko za nimi nadążał, ale także pozwalał im samym być na bieżąco z szybko zmieniającym się światem" - podsumował VP Media Product w Grupie WP Jarosław Grabowski.

Grupa Wirtualna Polska jest właścicielem jednego z dwóch najpopularniejszych w Polsce horyzontalnych portali internetowych - Wirtualnej Polski. Prowadzi również portal horyzontalny o2 oraz liczne specjalistyczne portale wertykalne, w tym w szczególności portale o tematyce biznesowej - Money.pl oraz Biztok, portale dotyczące nowych technologii - np. Dobreprogramy, portale o tematyce sportowej - np. Sportowe Fakty, oraz portale o charakterze rozrywkowym - np. Pudelek. Spółka jest notowana na GPW od maja 2015 r.

Tagi: technologie, media, telekomunikacja, giełda, wiadomości, giełda na żywo
Źródło:
ISBnews
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz