Notowania

Przejdź na
technologie
16.02.2016 16:58

LiveChat rozwija program partnerski, chce podwoić liczbę klientów

Podziel się
Dodaj komentarz

LiveChat Software chce podwoić liczbę klientów, która sięgnęła z początkiem lutego ponad 13,7 tys. i w tym celu rozwija program partnerski, poinformował prezes Mariusz Ciepły.

"Dotychczas pozyskiwaliśmy 300 nowych klientów netto miesięcznie. Pracujemy nad tym, by przyspieszyć ten proces. Naszym marzeniem jest by podwoić liczbę klientów netto w oparciu o program partnerski, który rozwijamy"- powiedział Ciepły podczas spotkania prasowego.

Dodał, że w LiveChat pojawił się nowy manager, który ma doświadczenie w rozwijaniu kanału partnerskiego i przedstawił konkretną koncepcję, jednak na razie trudno mówić o konkretnych celach.

"To będą kolejne kamienie milowe - najpierw tysiąc, potem drugi i trzeci - wówczas będziemy mogli mówić o konkretnych liczbach. Już teraz mamy w programie partnerskim ok. 800 klientów. Liczymy, że to będzie nasza druga noga działania, dzięki której zwiększymy udział rynkowy" - dodał.

LiveChat podał, że na początku lutego liczba klientów spółki sięgnęła 13 745.

"Rozwijamy systematycznie aplikacje mobilne. Wsłuchujemy się w to jak klient pracuje i staramy się dostosować do cyklu jego pracy. Strategia rozwoju sprowadza się do rozwijania jednego narzędzia. Niewielkim nakładem pracy, jak choćby pozycjonowanie naszej strony w Internecie, dochodzimy do poziomu 0,5 mln miesięcznie potencjalnych klientów, których chcemy zainteresować naszym produktem" - powiedział Ciepły.

LiveChat Software oferuje swoje rozwiązanie w modelu SaaS (Software as a Service - oprogramowanie jako usługa) i dzięki temu jest firmą globalną. Najważniejszy dla niej rynek to USA, w Polsce generuje tylko kilka procent sprzedaży. Rozwiązania polskiej firmy wykorzystują m.in. takie marki jak: Orange, Adobe, Samsung, Pizza Hut, Macy's, PBS, NetApp i wiele innych, urzędy (w tym amerykański Departament Stanu), uczelnie (Stanford University), a także kluby sportowe (m.in. Vancouver Canucks). Spółka zadebiutowała na warszawskiej giełdzie w kwietniu 2014 r.

Tagi: technologie, media, telekomunikacja, giełda, wiadomości, giełda na żywo
Źródło:
ISBnews
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz