Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Multimedia miały ponad 1,2 mln sprzedanych usług

0
Podziel się:

Multimedia Polska miały na koniec trzeciego kwartału 2009 roku ponad 1,2 mln sprzedanych usług (RGU), co oznacza wzrost rok do roku o 126 tysięcy - poinformowała spółka w komunikacie prasowym.

Multimedia miały ponad 1,2 mln sprzedanych usług
(charlesdyer/CC/Flickr)

Multimedia Polska miały na koniec trzeciego kwartału 2009 roku ponad 1,2 mln sprzedanych usług (RGU), co oznacza wzrost rok do roku o 126 tysięcy - poinformowała spółka w komunikacie prasowym.

W trzecim kwartale Multimedia Polska odnotowały wzrosty we wszystkich głównych segmentach działalności: telewizji kablowej (cyfrowej i analogowej), szerokopasmowym dostępie do internetu oraz telefonii stacjonarnej.

Z pakietu Triple Play (wszystkie trzy usługi) w III kwartale 2009 r. korzystało 84,2 tys. abonentów - ponad 30 proc. więcej niż przed rokiem. W przypadku Double Play było to 209 tys. klientów, tj. o ponad 12 proc. więcej niż w III kwartale 2008 r.

Liczba usług przypadająca na jednego abonenta zwiększyła się z 1,67 na koniec III kwartału 2008 r. do 1,8 na koniec III kwartału 2009 r.

Jednocześnie Multimedia Polska zwiększa przychody na abonenta (ARPU). Miesięczny ARPU wyniósł w III kwartale 63,7 zł, co oznacza wzrost o ponad 7 proc. w porównaniu do III kwartału 2008.

Na koniec III kwartału 2009 r. spółka miała 311 tys. internautów, czyli blisko 20 proc. więcej niż rok wcześniej. Wartość przychodów w tym segmencie wyniosła po 3-ch kwartałach 2009 r. 96,1 mln zł, co oznacza wzrost o 14 proc. w porównaniu z tym samym okresem poprzedniego roku.

W segmencie telewizji wzrosła liczba RGU zarówno w telewizji analogowej, jak i cyfrowej (DTV). Na koniec września 2009 r. spółka miała 686 tys. RGU telewizji, w tym już 98 tys. użytkowników korzystający z telewizji cyfrowej w technologii DTV oraz IPTV.

Na koniec września spółka sprzedawała 211 tys. usług telefonii, czyli o niemal 10 proc. więcej niż przed rokiem. Większość linii telefonicznych, bo 103,3 tys. to linie VoIP. Na koniec września 2009 r. było ich o 34 proc. więcej niż rok wcześniej.

Multimedia Polska miały w III kwartale 2009 r. 132,6 mln zł przychodów. Po trzech kwartałach było to 388,4 mln zł. Zarówno w skali kwartału, jak i 9 miesięcy 2009 r., przychody wzrosły o 11 proc. w porównaniu do analogicznych okresów roku 2008.

_ Większe przychody to w głównej mierze zasługa dynamiki wzrostów w segmencie telewizji kablowej (zarówno analogowej, jak i cyfrowej - DTV), szerokopasmowego dostępu do internetu oraz telefonii VoIP _ - napisano w komunikacie.

giełda
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)