Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Nest Bank startuje ze spółką Faktoria, oferującą produkty dla mikrofirm i MSP

0
Podziel się:

Nest Bank powołał spółkę Faktoria kierującą ofertę do sektora mikrofirm oraz małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP), a której produkty i usługi powstały w procesie współpracy z klientami, poinformował bank.

Nest Bank startuje ze spółką Faktoria, oferującą produkty dla mikrofirm i MSP

"W Nest Banku dbamy o to, aby rodzinne firmy i małe biznesy mogły się efektywnie rozwijać. Oferujemy rozwiązania i produkty nowatorskie w skali polskiego rynku, aby klienci znaleźli u nas kompleksowe wsparcie w codziennej działalności. Faktoria jest przykładem rozwiązania, które pod skrzydłami Nest Banku zaoferuje klientom zupełnie nową jakość stworzoną wspólnie z nimi i opartą na ich potrzebach" - powiedział wiceprezes Nest Banku Bartosz Chytła, cytowany w komunikacie.

Jak podał bank, nowa spółka, która rozpoczęła właśnie działalność, to pierwsza firma na polskim rynku wprowadzająca gamę usług dla mikro i MŚP, które do tej pory nie były dostępne na polskim rynku dla firm z tego sektora.

"Wiele firm chce tworzyć produkty dopasowane do potrzeb klienta. Jednak w praktyce Faktoria jako pierwsza stworzyła proces projektowania usług w ścisłej współpracy z ich odbiorcami" - powiedział prezes Faktorii Paweł Tomala, cytowany w komunikacie.

Wyjaśnił, że z potencjalnymi klientami zostały przeprowadzone wywiady z których jasno wynikało, że na polskim rynku brakuje usług, w tym usług finansowych dopasowanych do potrzeb mikroprzedsiębiorców.

"Spośród tych potrzeb wybraliśmy najważniejsze w opinii klientów i na tej podstawie zaprojektowaliśmy prototypy usług. Finalny kształt naszej oferty wyznaczyli klienci na warsztatach współtworzenia, podczas których testowali i opiniowali stworzone prototypy" - podkreślił Tomala.

Faktoria chce umożliwić klientom budowanie przewag konkurencyjnych i pozycji solidnego partnera w biznesie. Będzie ich wspierać w rozwijaniu usług oraz produktów bez obaw o bezpieczeństwo finansowe.

Na start Faktoria zaoferuje swoim klientom:

- finansowanie sprzedaży - usługę, dzięki której klienci nie będą już zagrożeni stratami spowodowanymi opóźnieniami w płatnościach od swoich odbiorców. Przekazując faktury do Faktorii, uzyskają szybki dostęp do gotówki, którą będą mogli przeznaczyć na rozwój swoich firm. Da im to swobodę w zdobywaniu nowych klientów i zwiększaniu inwestycji;

- finansowanie zakupów - usługa, która pozwoli klientom dokonywać wcześniejszej zapłaty do swoich dostawców, przez co zwiększą swoją wiarygodność na rynku. Dodatkowo będą mogli korzystać z rabatów za wcześniejszą płatność;

- faktura na raz - to usługa, z której można skorzystać w przypadku niezaplanowanych wydatków i zatorów płatniczych;

- opiekun czasu - to osobisty asystent, który zadba o to, aby klient znalazł równowagę między pracą a życiem prywatnym i wykorzystał czas po pracy dokładnie tak, jak tego chce.

"Naszym celem jest budowanie usług dla klientów, razem z nimi, tak by były maksymalnie dopasowane do ich potrzeb. Dlatego tworząc koncepcję produktów, będziemy przeprowadzać z klientami kolejne wywiady i warsztaty współtworzenia, które pozwolą na wypracowanie ostatecznego ich kształtu" - podsumował Tomala.

Nest Bank jest zależny od funduszu private equity AnaCap, który jest jednym z największych i najbardziej doświadczonych inwestorów private equity działających w europejskim sektorze usług finansowych. AnaCap zarządza funduszami o wartości 2,9 mld euro, pochodzącymi od renomowanych, globalnych inwestorów.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)