Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

PKO BP: W iPKO złożono 1300 wniosków o zarejestrowanie działalności w CEIDG

0
Podziel się:

Warszawa, 03.08.2018 (ISBnews) - W serwisie transakcyjnym iPKO złożono od końca stycznia do tej pory 1 300 wniosków o zarejestrowanie działalności w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarcze (CEIDG), poinformowało ISBnews biuro prasowe PKO Banku Polskiego.

PKO BP: W iPKO złożono 1300 wniosków o zarejestrowanie działalności w CEIDG

"Od stycznia do tej pory w serwisie transakcyjnym iPKO złożono 1300 wniosków o zarejestrowanie działalności w CEIDG" - podało biuro PKO BP.

Pod koniec stycznia PKO BP poinformował, że wraz z Ministerstwem Przedsiębiorczości i Technologii (MPT) opracował rozwiązanie, umożliwiające rejestrację firmy w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) i jednoczesne otwarcie rachunku firmowego w PKO BP. Wniosek dostępny w serwisie iPKO pozwala na jednoczesna rejestrację firmy w CEIDG oraz otwarcie rachunku firmowego. Potwierdzenie rejestracji i założenie rachunku następuje poprzez Profil Zaufany.

PKO BP pracuje obecnie nad nowymi narzędziami wspierającymi przedsiębiorców, które zostaną zaoferowane jeszcze w tym roku. Będzie to m.in. uproszczona księgowość oraz wsparcie w zakładaniu sklepu internetowego, które zagwarantuje niskie koszty jego utrzymania.

"Dodatkowo, klientom firmowym zaoferujemy nową aplikację połączoną z kontem firmowym, która realnie wpłynie na zarządzanie przychodami i kosztami firmy 24h na dobę z dowolnego miejsca. Aplikacja pomoże w zachowaniu kontroli nad płynnością, przypomni o zdarzeniu, spotkaniu lub nadchodzącym zobowiązaniu. Wszystkie usługi dodatkowe będą zintegrowane w ramach serwisu transakcyjnego iPKO, dzięki czemu w jednym miejscu klient będzie mógł zarządzać sklepem internetowym, kontaktami z kontrahentami i księgowością" - poinformowało także biuro prasowe PKO BP.

Nowe rozwiązania zostaną udostępnione klientom jeszcze w tym roku, podano także.

Bank przypomniał, że dla przedsiębiorców będących klientami PKO BP oraz korzystających z terminali eService jest dostępne gotowe i kompleksowe narzędzie do efektywnego zachęcania klientów do częstszych zakupów - ZenCard. ZenCard jest zintegrowany z terminalem płatniczym i pozwala na rezygnację z wielu oddzielnych kart lojalnościowych i aplikacji instalowanych na telefonie, na rzecz jednej wirtualnej połączonej z dowolną kartą płatniczą klienta.

Na koniec czerwca PKO BP obsługiwał blisko 445 tys. klientów z sektora MŚP.

PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego. Aktywa razem banku wyniosły 296,91 mld zł na koniec 2017 r. Akcje banku od listopada 2004 r. notowane są na GPW.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)