"Produkt TV jest ważnym elementem naszej strategii. Dziś robimy kolejny krok w tym kierunku. Rozpoczynamy współpracę z Netflix" - powiedział Gruszka na spotkaniu z dziennikarzami.
"Robimy wszystko, aby osiągnąć 7 tys. nadajników do końca roku, co oznacza, że jesteśmy gotowi do świadczenia usług TV na poważnie i w najwyższej jakości" - dodał rzecznik operatora.
W świątecznej promocji od 30 listopada operator zaoferuje 6 miesięcy subskrypcji Netflix w prezencie dla klientów Play Internet (nowych i przedłużających umowę). Będzie to plan standardowy w jakości HD z możliwością oglądania na dwóch ekranach.
"Data uruchomienia naszej promocji jest nieprzypadkowa. Od końca listopada na Netflix dostępny jest cały sezon pierwszego polskiego serialu Netflix pod tytułem '1983'" - wskazał Maksym Kania, odpowiedzialny w Play za ofertę internetową.
Jak wskazano w prezentacji, możliwość odebrania promocji odbędzie się poprzez m.in. dodanie do oferty głosowej Play Internet lub video non stop (także Showmax, HBO i Red Bull) z pakietem 20 GB.
Play Communications jest właścicielem 100% udziałów w P4 (Play), która jest operatorem telefonii komórkowej Play. Spółka zadebiutowała na GPW w lipcu 2017 r.