Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Polsat oczekuje średniego, jednocyfrowego wzrostu rynku reklamy TV w 2016 r.

0
Podziel się:
Polsat oczekuje średniego, jednocyfrowego wzrostu rynku reklamy TV w 2016 r.

Grupa Polsat oczekuje średniego, jednocyfrowego wzrostu rynku reklamy TV w 2016 r., poinformował członek zarządu Maciej Stec.

"Podtrzymujemy oczekiwania wzrostu całego rynku reklamy TV w tym roku w średnim jednocyfrowym tempie i oczekujemy podobnej dynamiki w 2016" - powiedział Stec podczas konferencji prasowej.

W III kw. 2015 r. rynek reklamy telewizyjnej i sponsoringu wzrósł o 6,4% r/r. Z kolei przychody z tego tytułu Grupy Telewizji Polsat wzrosły w tym okresie o 11,9% r/r.

"Nasz udział w rynku reklamy TV wzrósł do 27,6%" - dodał członek zarządu Polsatu.

Cyfrowy Polsat i Polkomtel to zintegrowana grupa medialno-telekomunikacyjna kontrolowana przez Zygmunta Solorza Żaka.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)