Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

PRA Group Polska złożyła wniosek do UOKiK ws. przejęcia DTP

0
Podziel się:
PRA Group Polska złożyła wniosek do UOKiK ws. przejęcia DTP

PRA Group Polska złożyła do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) wniosek w sprawie przejęcia kontroli nad DTP, podał Urząd.

Wniosek wpłynął 4 marca, sprawa jest w toku.

"Planowana koncentracja polega na przejęciu przez PRA Group Polska spółkę z o.o. bezpośredniej kontroli nad DTP S.A. oraz pośredniej kontroli nad jej spółkami zależnymi, co nastąpi poprzez nabycie do 100% jej akcji w wyniku wezwania do zapisywania się na sprzedaż 100% akcji DTP S.A. dopuszczonych i wprowadzonych do obrotu na rynku podstawowym prowadzonym przez Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. Ich nabycie nastąpi pod warunkami wskazanymi w dokumencie wezwania, w szczególności pod warunkiem, iż zapisy złożone w odpowiedzi na wezwanie dotyczyć będą nie mniej niż 80% akcji DTP S.A., przy czym wnioskodawca zastrzega sobie prawo do odstąpienia od powyższego warunku oraz nabycia akcji DTP S.A. w mniejszej liczbie. Przedmiotowe wezwanie zostało ogłoszone przez PRA Group Polska Spółka z o.o. w dniu 29 lutego 2016 roku" - czytamy w komunikacie.

Pod koniec lutego PRA Group Polska ogłosiła wezwanie na 100% akcji DTP po cenie 4,9 zł za jedną akcję. W ramach wezwania PRA zamierza nabyć 35 714 000 akcji DTP, stanowiących 100% kapitału i głosów na walnym zgromadzeniu spółki. Zapisy zaplanowano na 18 marca - 18 kwietnia br. Przewidywany dzień rozliczenia to 26 kwietnia br. Podmiotem pośredniczącym w wezwaniu jest Dom Maklerski Banku Handlowego.

Działalność gospodarcza Grupy DTP opiera się w szczególności na nabywaniu wierzytelności od banków, oraz usługach windykacji polubownej i prawnej.

PRA Group Polska Spółka z o.o. jest częścią grupy kapitałowej, której podmiotem dominującym jest PRA Group, Inc. której działalność gospodarcza oparta jest na nabywaniu i obsługiwaniu niepracujących wierzytelności konsumenckich.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)