"Pyszne.pl kontynuuje dynamiczny rozwój, rokrocznie obserwując znaczący wzrost liczby zamówień i przychodu. Liczba zamówień obsłużonych w październiku przekroczyła symboliczną granicę miliona. W serwisie do zamawiania jedzenia online największy ruch nadal przypada na dni weekendowe, jednak coraz więcej klientów korzysta z wygodnej usługi także w ciągu tygodnia, po długim dniu spędzonym w biurze lub podczas domowego relaksu" - czytamy w komunikacie.
Pod względem liczby zamówień Pyszne.pl umacnia pozycję niekwestionowanego lidera polskiego rynku zamówień jedzenia online, podkreślono. W 2014 roku Pyszne.pl obsługiwało około 30 tys. zamówień miesięcznie i od tej pory odnotowuje fenomenalne wzrosty. W ciągu pierwszych sześciu miesięcy roku 2018 firma była już bliska osiągnięcia miliona zamówień miesięcznie, kiedy to klienci wygenerowali ponad 5,23 mln zamówień o łącznej wartości ponad 248 mln zł (około 55,9 mln euro), podano także.
Pyszne.pl ma najszerszą ofertę dla klientów z ponad 6 tys. partnerskich restauracji. Liczba aktywnych użytkowników platformy sięgnęła z końcem 2017 roku 1,5 mln, co stanowi około 5% dorosłej populacji w Polsce, podano także w materiale.
Pyszne.pl współpracuje głównie z restauracjami świadczącymi dostawę we własnym zakresie. Dodatkowo dla wybranych restauracji w Warszawie i Wrocławiu firma oferuje także własną, bezpłatną dla klientów dostawę.
"Równolegle ze wzrostem Pyszne.pl rozwija się biznes restauracji. Średni roczny obrót restauracji partnerskich potroił się w ciągu ostatnich trzech lat z około 16 tys. zł w roku 2014 do 55 tysięcy złotych w roku 2017 i nadal szybko rośnie" - wskazano również.
Polski serwis jest częścią międzynarodowej grupy Takeaway.com - lidera rynku zamówień jedzenia online w Europie Kontynentalnej. Polska jest najszybciej rozwijającym się rynkiem Takeaway.com.