Spółka odzieżowa Redan w pierwszym kwartale osiągnęła skonsolidowane przychody ze sprzedaży na poziomie około 66,5 mln zł, czyli o 8 proc. więcej niż rok wcześniej.
_ Poziom sprzedaży sektora modowego zwiększył się o 5 procent do wartości ok. 32,5 mln zł. W tym segmencie marka Top Secret zwiększyła sprzedaż w Polsce o 28 procent. Sieć dyskontowa Textilmarket odnotowała wzrost sprzedaży o 20 procent, która wyniosła zatem ok. 33,1 mln zł _- podano w komunikacie.
Redan poinformował, że poziom marży handlowej (przychody ze sprzedaży towarów pomniejszone o koszt sprzedanych towarów) grupy kapitałowej Redan wzrósł o 12 proc. w I kw. porównaniu do tego samego okresu 2009 roku.
Sprzedaż w sklepach porównywalnych (tzn. takich które działały w poszczególnych miesiącach zarówno w bieżącym jak i poprzednim roku) w sektorze modowym wzrosła o 6 proc., a w sektorze dyskontowym - o 9 procent.
Narastająco w I-IV kw. 2009 roku spółka miała 17,35 mln zł skonsolidowanej straty netto wobec 5,14 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach odpowiednio 294,67 mln zł wobec 301,18 mln zł.