Telewizja Puls podpisała umowę dotyczącą sprzedaży czasu antenowego w 2011 roku z Grupą TVN. W ramach rocznej współpracy Premium TV będzie brokerem reklamowym TV Puls.
_ - Wybraliśmy ofertę Premium TV, ponieważ naszym zdaniem jest ona dla nas najkorzystniejsza na obecnym etapie rozwoju TV Puls. Wierzymy, że nasza współpraca w zakresie sprzedaży czasu antenowego z TVN w projekcie Premium TV przyczyni się do optymalizacji naszych zasobów i stworzenia dodatkowej wartości komunikacyjnej dla reklamodawców _ - powiedział Telewizji Puls Dariusz Dąbski prezes spółki.
_ - Premium TV to odpowiedź na potrzeby kanałów nie posiadających własnych sił sprzedażowych, a chcących podkreślać jakość swojego produktu. W tym obszarze Grupa TVN ma spore doświadczenie sprzedając z powodzeniem swoje kanały m.in. TVN24, TVN Style. Dla Grupy TVN jest to wejście w bardzo dynamicznie rozwijający się segment rynku oraz wzmocnienie oferty reklamowej _ - dodał Andrzej Karasowski, szef Premium TV cytowany w komunikacie TVN.
W latach 2007-2010 Telewizja Puls w obszarze sprzedaży czasu antenowego współpracowała z At Media.