Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Sprzedaż "Gazety Wyborczej" spadła o 2,1 procent

0
Podziel się:

Rozpowszechnianie płatne razem Gazety Wyborczej, wydawanej przez Agorę, wyniosło w styczniu 2011 roku 336.000 sztuk i było o 2,1 proc. niższe niż rok wcześniej.

Sprzedaż "Gazety Wyborczej" spadła o 2,1 procent
(Money.pl/Anna Kraszkiewicz)

Rozpowszechnianie płatne razem _ Gazety Wyborczej _, wydawanej przez Agorę, wyniosło w styczniu 2011 roku 336.000 sztuk i było o 2,1 proc. niższe niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Rozpowszechnianie płatne razem _ Gazety Wyborczej _ w styczniu 2011 roku było wyższe o 2,3 proc. w stosunku do grudnia 2010 roku.

Z kolei rozpowszechnianie płatne razem _ Dziennika Gazety Prawnej _, wydawanego przez Infor razem z Axel Springer Polska, wyniosło w styczniu 108.873 egzemplarze, co oznacza spadek o 6,4 proc. r/r oraz wzrost o 17,8 proc. miesiąc do miesiąca.

W styczniu liderem sprzedaży na rynku dzienników pozostał _ Fakt _, wydawany przez Axel Springer Polska. Jego rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 425.972 egzemplarze, co oznacza spadek rok do roku o 3,1 proc. Miesiąc do miesiąca sprzedaż spadła o 0,6 procent.

W styczniu w ujęciu rocznym rozpowszechnianie płatne razem _ Super Expressu _ spadło o 1,2 proc., do 183.824 sztuk. Miesiąc do miesiąca wzrosło o 2,8 procent.

Rozpowszechnianie płatne razem _ Rzeczpospolitej _ w styczniu wyniosło 142.896 sztuk, co oznacza spadek rok do roku o 2,0 proc. Miesiąc do miesiąca sprzedaż wzrosła o 2,7 procent.

giełda
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)