Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

T-Bull planuje wydawanie gier o znacznie wyższej wartości sprzedaży

0
Podziel się:
T-Bull planuje wydawanie gier o znacznie wyższej wartości sprzedaży

Strategia T-Bull na lata 2017-2022 zakłada m.in. wydawanie tytułów o znacznie większej wartości sprzedaży z pojedynczego tytułu, co pozwoli w większym stopniu dostosować realizowane projekty do oczekiwań graczy i rynku, podała spółka. Decyzja ta spowoduje pojawienie się większych tytułów w 2018 r. oraz realizowanie wyższych przychodów w kolejnych latach. Spółka chce też zwiększyć nakłady na rozwój technologiczny w zakresie tworzenia architektury serwerowej i rozwiązań multiplayer, a także poszerzyć kanały dystrybucyjne o platformy stacjonarne (PC i konsole).

"Spółka realizować będzie strategię, której najistotniejsze elementy to:

  • wydawanie tytułów o znacznie większej wartości sprzedaży z pojedynczego tytułu;
  • krótkoterminowe zmniejszenie liczby tytułów debiutujących na rynku w trakcie prac trwających nad tytułami o znacznie większej wartości sprzedaży; efektem tego będzie pojawienie się większych tytułów w roku 2018 i realizowanie wyższych przychodów w kolejnych latach;
  • zwiększenie nakładów na rozwój technologiczny spółki w zakresie tworzenia architektury serwerowej i rozwiązań multiplayer;
  • poszerzenie kanałów dystrybucyjnych o platformy stacjonarne (PC i konsole);
  • budowanie spójnego portfolio pomiędzy platformami mobilnymi, a platformami stacjonarnymi (PC i konsole);
  • rozwój współpracy ze strategicznymi partnerami (w tym największymi platformami dystrybucji aplikacji i gier mobilnych: App Store, Google Play, Windows Store, BlackBerry World itp.);
  • poszerzenie portfolio gier o nowe gatunki w celu otworzenia się na zupełnie nowy segment graczy" - czytamy w komunikacie.

Realizacja strategii T-Bull pozwoli na zbudowanie i ugruntowanie jej pozycji w światowej czołówce producentów gier, podkreślono także.

"Podjęcie strategicznej decyzji polegającej na wydawaniu gier o znacznie większej wartości sprzedaży pozwoli w dużo większym stopniu dostosować realizowane projekty do obecnych oczekiwań graczy i rynku. Decyzja ta spowoduje pojawienie się większych tytułów w roku 2018 oraz realizowanie wyższych przychodów w kolejnych latach" - czytamy dalej.

W związku z planowanym rozwojem technologicznym spółki, w latach 2017-2018 zwiększone zostaną nakłady na rozwój autorskich technologii z zakresu multiplayer oraz architektury serwerowej. Rozwiązania te będą mieć na celu poprawę parametrów monetyzacji z użytkownika pojedynczego tytułu, a w konsekwencji zwiększenie przychodów ze sprzedaży publikowanych przez spółkę gier w kolejnych latach.

Do 2022 roku spółka planuje też rozszerzenie kanałów dystrybucyjnych o platformy stacjonarne (PC i konsole). Wraz z otworzeniem się na nowe kanały dystrybucyjne T-Bull rozpocznie budowanie spójnego portfolio pomiędzy platformami mobilnymi i stacjonarnymi. Dywersyfikacja kanałów pozwoli zwiększyć bezpieczeństwo rosnącego biznesu, a spójne portfolio wspomagać będzie dodatkowo promocję tytułów, wyjaśniono.

T-Bull to polskie przedsiębiorstwo zajmujące się produkcją i dystrybucją gier mobilnych. Zostało ono założone w 2010 roku. Firma posiada swoją siedzibę we Wrocławiu. Początkowo studio zajmowało się produkcją gier mobilnych dedykowanych na platformę iOS, by niedługo później rozpocząć pracę nad wdrożeniem produktów na inne platformy: Android, BlackBerry OS, Windows Phone i inne. Do tej pory spółka wyprodukowała i wydała ponad 170 aplikacji. T-Bull specjalizuje się w tworzeniu gier mobilnych opartych na modelu płatności Free-to-Play (F2P).

media
telekomunikacja
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)

© 2025 WIRTUALNA POLSKA MEDIA S.A.

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.
Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się tutaj.