Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Ten Square Games: Przychody z 'Fishing Clash' wzrosły o 40% m/m w I poł. IV

0
Podziel się:

Warszawa, 17.04.2018 (ISBnews) - Gra "Fishing Clash" osiągnęła 2,2 mln zł przychodów w okresie 1-15 kwietnia, co oznacza wzrost o 40% m/m, poinformowało Ten Square Games, prezentując wstępne szacunki.

Ten Square Games: Przychody z 'Fishing Clash' wzrosły o 40% m/m w I poł. IV

"'Fishing Clash' kontynuuje dynamiczny wzrost popularności i monetyzacji. W ciągu piętnastu dni kwietnia, tylko dzięki tej produkcji osiągnęliśmy 2,2 mln zł przychodów, czyli o 40% więcej niż w analogicznych dniach marca. Równocześnie to wynik na poziomie przychodów wypracowanych w całym lutym" - poinformował wiceprezes Arkadiusz Pernal, cytowany w komunikacie spółki.

Dodał, że wraz ze wzrostem popularności nowego tytułu, spółka zwiększa intensywność kampanii marketingowych, które zwracają się w relatywnie krótkim czasie i pomagają w budowaniu bazy aktywnych graczy.

Spółka podała, że przychody "Fishing Clash" w pierwszej połowie marca wyniosły 1,6 mln zł, a w drugiej połowie ubiegłego miesiąca już 2 mln zł.

W ramach trwającej oferty publicznej, spółka oferuje 2 021 250 akcji serii A, stanowiących 27,8% kapitału i głosów. Do obrotu na GPW wprowadzone mają zostać wszystkie 7 275 000 akcje serii A. Oferującym jest Haitong Bank. Zgodnie z harmonogramem, zapisy inwestorów indywidualnych trwają do 18 kwietnia. 20 kwietnia nastąpi publikacja ostatecznej ceny i liczy akcji oferowanych; w dniach 20-24 kwietnia potrwają zapisy w transzy dla inwestorów instytucjonalnych, a 25 kwietnia odbędzie się przydział akcji oferowanych.

Ten Square Games to jeden z największych w Polsce producentów i wydawców gier mobilnych oraz przeglądarkowych. Spółka została założona w 2011 roku przez Macieja Popowicza i Arkadiusza Pernala - twórców serwisu społecznościowego Nasza Klasa (nk.pl), którzy wprowadzili do niego gry w modelu free-to-play).

media
telekomunikacja
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)

© 2025 WIRTUALNA POLSKA MEDIA S.A.

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.
Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się tutaj.