Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

The Dust zaktualizował strategię rozwoju, chce wprowadzić gry na PC i konsole

0
Podziel się:

The Dust podjął decyzję o aktualizacji strategii rozwoju, podała spółka. The Dust wprowadzi do portfolio gry na komputery PC i konsole. 

The Dust zaktualizował strategię rozwoju, chce wprowadzić gry na PC i konsole

Dotychczasowy model biznesowy spółki zakładał produkcję gier jedynie na urządzenia mobilne, w dwóch segmentach: gry własne oraz gry na zlecenie podmiotów trzecich tworzone zwłaszcza w celach marketingu marki, przypomniano.

"Aktualizacja strategii rozwoju wiąże się z wprowadzeniem do portfolio spółki gier na pozostałe urządzenia służące do rozrywki elektronicznej (komputery PC i konsole), w tym zwłaszcza wykorzystujące technologię VR (virtual reality - wirtualna rzeczywistość). To rynki charakteryzujące się bardzo dużym potencjałem oraz możliwością osiągania znaczących poziomów monetyzacji, co może mieć istotny wpływ na wyniki finansowe spółki" - czytamy w komunikacie.

Jednocześnie zarząd podjął decyzję o wydaniu gry "Frankenstein: Beyond the Time". Jej premiera na platformie Steam Early Access będzie miała miejsce 29 czerwca 2018 r., a finalna wersja na platformach Steam 1 sierpnia 2018 r. Na każdej platformie gra będzie dostępna w technologii VR, a na Steam dodatkowo jako klasyczna rozgrywka na komputery PC skierowana do graczy nieposiadających urządzeń umożliwiających wykorzystanie VR, podano również.

"'Frankenstein: Beyond the Time' będzie rozgrywką mającą na celu innowacyjne wykorzystanie technologii wirtualnej rzeczywistości w modelu 'hidden object' (rozwiązywanie zagadek poprzez logiczne i zręcznościowe działania poprzez poszukiwanie ukrytych wskazówek), w połączeniu z motywem walki z uciekającym czasem. Osadzenie tych mechanik w świecie inspirowanym powieścią o doktorze Frankensteinie ma zapewnić unikatową i dynamiczną rozgrywkę" - podsumowano.

The Dust specjalizuje się w produkcji gier na urządzenia mobilne w dwóch modelach: gry reklamowe na zlecenie (tzw. advergaming) oraz gry własne dystrybuowane w modelu F2P (free-to-play). Spółka jest notowana na rynku NewConnect od kwietnia 2018 r.

media
telekomunikacja
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)

© 2025 WIRTUALNA POLSKA MEDIA S.A.

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.
Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się tutaj.