Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

TPSA rozpoczęła sprzedaż oferty TVN w swoich salonach

0
Podziel się:

Telekomunikacja Polska (TPSA) rozpoczęła w swoich salonach sprzedaż Telewizji Na Kartę, poinformowali prezesi TPSA i TVN na wspólnym briefingu prasowym. To pierwszy efekt umowy o strategicznym partnerstwie, która została zawarta dwa miesiące wcześniej.

TPSA rozpoczęła sprzedaż oferty TVN w swoich salonach
(Materiały prasowe)

Telekomunikacja Polska (TPSA)
rozpoczęła w swoich salonach sprzedaż _ Telewizji Na Kartę _, poinformowali prezesi TPSA i TVN na wspólnym briefingu prasowym. To pierwszy efekt umowy o strategicznym partnerstwie, która została zawarta dwa miesiące wcześniej.

_ Pracujemy nad kolejnymi wspólnymi ofertami _ - powiedział prezes TPSA Maciej Witucki (na zdjęciu). Dodał, że w styczniu telewizja _ n _ rozpocznie sprzedaż mobilnego dostępu do internetu Orange Free.

_ - Do końca I kwartału wdrożymy wspólnie pełną ofertę _ - dodał Witucki.

Prezes TVN Markus Tellenbach poinformował, że na początku przyszłego roku telewizja _ n _ uruchomi pierwszy kanał w formacie 3D, który będzie dostępny dla klientów TnK.

_ - Nie ma dziś wystarczająco dużo kontentu żeby zbudować na nim tematyczny kanał 3D, będziemy mieli jednak najlepsze możliwe programy, w tym relacje sportowe i filmy _ - zaznaczył Tellenbach. TVN startuje w przetargu na prawa do transmisji piłkarskiej Ekstraklasy. Tellenbach zaznaczył, że spółka startuje samodzielnie i nie planuje współpracy z innymi graczami, np. z Polsatem. Nie utworzy też konsorcjum z TPSA a rozwiązania przetargu spodziewa się przed zamknięciem okresu transferowego dla polskich klubów piłkarskich, czyli być może np. w lutym.

Po podpisaniu umowy o partnerstwie TVN i TPSA informowały, iż liczą, że przyniesie ona korzyści na poziomie przychodów, jak i synergie kosztowe. Firmy oceniaja, że umowa przyniesie 100 mln zł na poziomie EBITDA w ciągu pięciu lat każdej z nich.

Narastająco w I-III kw. 2010 roku TPSA miała 111 mln zł skonsolidowanej straty netto wobec 1.030 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach odpowiednio 11.758 mln zł wobec 12.555 mln zł.

Narastająco w I-III kw. 2010 roku TVN miał 26,95 mln zł skonsolidowanego zysku netto wobec 178,16 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach odpowiednio 1740,36 mln zł wobec 1443,01 mln zł.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)