Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Unified Factory chce wejść na NewConnect w najbliższych tygodniach

0
Podziel się:
Unified Factory chce wejść na NewConnect w najbliższych tygodniach

Unified Factory, producent i globalny dostawca technologii automatyzującej sprzedaż i obsługę klienta, zamierza zadebiutować na NewConnect w ciągu najbliższych tygodni, podała spółka.

,,Nasz dynamiczny wzrost związany jest z dobrą decyzją o zmianie modelu biznesowego spółki - ze spółki świadczącej usługi w zakresie wsparcia sprzedaży staliśmy się spółką technologiczną pracującą na znacznie wyższym poziomie marż. Skala sukcesu naszej platformy jest miłą niespodzianką - już po III kwartałach udało nam się zrealizować pierwotnie zakładane prognozy, głównie dzięki sprzedaży naszego systemu na rynkach zagranicznych w tym m.in. w Iranie i na kilku rynkach europejskich" - powiedział przewodniczący rady nadzorczej Unified Factory Cezar Nowosad, cytowany w komunikacie.

Spółka jest właścicielem wielomodułowej platformy Customer Service Automation, zbudowanej kosztem blisko 7 mln zł, która wykorzystuje zaawansowane algorytmy pamięci asocjacyjnej, zwiększające efektywność pracy w obsłudze klienta nawet o 80%, podano w informacji.

,,Unified Factory działa już na 7 rynkach zagranicznych, w 2016 roku planuje wejść na kolejne 11 (m.in. Hiszpania, Francja, Wielka Brytania, kraje skandynawskie). Prognozowane wyniki spółki na ten rok to 25 mln zł przychodu i 2,5 mln zł czystego zysku. W kolejnych latach spółka zapowiada znaczący wzrost rentowności do 27% dzięki zmianie struktury przychodów na korzyść tych pochodzących ze sprzedaży rozwiązań technologicznych w zakresie automatyzacji" - czytamy w komunikacie.

W planach na 2016 rok spółka ma realizację kolejnych, co najmniej 70 kontraktów (dotychczas ma już 130 wdrożeń z obszaru automatyzacji), podano również.

,,Funkcjonalności oferowane przez platformę Customer Service Automation rozwijaną przez Unified Factory wpisują się w najnowsze trendy na globalnym rynku oprogramowania automatyzującego obsługę klienta. Wydatki na tę technologię w skali globalnej mają wynieść w 2016 roku 9,3 mld USD. Dodatkowym wyróżnikiem produktu spółki jest innowacyjne zastosowanie tzn. pamięci asocjacyjnej, która umożliwia dodatkową automatyzację obsługi klienta. Dlatego spółka ma szansę powtórzyć sukces Live Chat" - ocenił Nowosad.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)