Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Wpływy reklamowe "Gazety Wyborczej" spadły w sierpniu o 7,5 procent

0
Podziel się:

Cennikowe wpływy reklamowe "Gazety Wyborczej" (wydawanej przez Agorę) spadły w sierpniu 2010 roku o 7,5 proc. rok do roku i wyniosły 48,2 mln złotych.

Wpływy reklamowe "Gazety Wyborczej" spadły w sierpniu o 7,5 procent
(Money.pl/Anna Kraszkiewicz)

Cennikowe wpływy reklamowe _ Gazety Wyborczej _ (wydawanej przez Agorę)
spadły w sierpniu 2010 roku o 7,5 proc. rok do roku i wyniosły 48,2 mln zł - poinformowały Wirtualnemedia.pl, powołując się na dane firmy Kantar Media (dawniej Expert Monitor).

_ Rzeczpospolita _ w sierpniu zarobiła z reklam według wpływów cennikowych 9 proc. więcej niż przed rokiem (8,9 mln zł), _ Polska The Times _ - 10,2 proc. więcej (21,9 mln zł), a _ Fakt _ - 17,6 proc. więcej (14,3 mln zł).

Łącznie w sierpniu 2010 roku cennikowe wpływy reklamowe polskich gazet (bez autopromocji) wyniosły 146,09 mln zł, co oznacza spadek o 3,4 proc. w skali rok do roku. Tym samym utrzymał się ujemny trend z lipca, kiedy przychody reklamowe prasy codziennej były o 3,2 proc. niższe niż rok wcześniej.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)