Jednostkowe wyniki sprzedaży Euromark Polska wyniosły 7,71 mln zł we wrześniu i były wyższe o 33,3% od wyników osiągniętych rok wcześniej. Od marca do września spółka zanotowała 50,46 mln zł sprzedaży, co oznacza wzrost o 24,3% w skali roku, poinformowała spółka w komunikacie.
_ Zarząd informuje, że we wrześniu 2010 roku spółka Euromark Polska kontynuowała pozytywną dynamikę sprzedaży skumulowanej zapoczątkowaną w I kwartale roku obrotowego 2010/2011, co spowodowane było bardzo pozytywną reakcją klientów na produkty z tegorocznej kolekcji. W głównej mierze, wpływ na powyższe miała kolekcja marki Campus, która poszerzona została poprzez wprowadzenie nowych kategorii produktów oraz nowych modeli _- podano w raporcie.
Skonsolidowane wyniki sprzedaży grupy Euromark wyniosły 8,03 mln zł i były wyższe od osiągniętych we wrześniu ub. roku o 33,8%. Narastająco wyniki grupy osiągnięte w okresie marzec - wrzesień 2010 roku wyniosły 52,86 mln zł i były niższe o 10,5% w skali roku.
_ Spadek skumulowanych skonsolidowanych przychodów spowodowany był głównie sprzedażą spółki zależnej Eurotech Leisure Ltd. w sierpniu 2009 roku. Pomijając przychody osiągnięte przez Eurotech Leisure Ltd. w przychodach skonsolidowanych za okres marzec-sierpień ubiegłego roku (od września Eurotech Leisure Ltd. nie podlegał konsolidacji), grupa zanotowałaby wzrost skumulowanej sprzedaży za okres marzec-wrzesień w wysokości 22,4% _- podano także.
Spółka Euromark Polska miała 3,74 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w IV kw. roku obrotowego 2009/2010 (1 grudnia 2009 r.- 28 lutego 2010 r.) wobec 0,06 mln zł zysku rok wcześniej. Skonsolidowane przychody wyniosły 35,93 mln zł wobec 33,86 mln zł rok wcześniej.
Narastająco w I-IV kw. r. obr. 2009/2010 (1 marca 2009 r. - 28 lutego 2010 r.) spółka miała 1,06 mln zł skonsolidowanej straty netto wobec 2,14 mln zł straty rok wcześniej, przy przychodach odpowiednio 111,69 mln zł wobec 108,96 mln zł.