Notowania

technologie
05.04.2018 13:41

XTRF zwiększył w ub.r. bazę klientów o 40% r/r i planuje przyspieszenie dynamiki

XTRF zwiększył w ub.r. globalną bazę klientów w modelu Software-as-a-Service (SaaS) o 40% r/r i zakłada dalsze przyspieszenie dynamiki ich pozyskiwania szczególnie w Europie, Ameryce Północnej i Azji, poinformował prezes Andrzej Nedoma. 

Podziel się
Dodaj komentarz

"Specjalizujemy się w technologiach automatyzacji procesów zarządzania projektami - automatyzujemy dotychczasowe czynności manualne i wzmacniamy wykorzystanie tłumaczenia maszynowego. Aż 95% przychodów generujemy z rynków zagranicznych w 57 krajach. Osiągnęliśmy 550 tys. zł miesięcznie gwarantowanego przychodu na czym budujemy dalszy rozwój i skalowanie globalne. Wskaźnik churn (odejść) to zaledwie 4,5% rocznie przy powyżej 5% miesięcznie dla branży. Jednocześnie notujemy mniejszą liczbę odchodzących klientów niż dokupujących dodatkowe usługi, co zawdzięczamy skutecznemu działowi customer success" - powiedział Nedoma podczas spotkania z dziennikarzami.

"Walczymy teraz o pozycję niekwestionowanego globalnego lidera w naszym segmencie. Mamy łącznie ponad 300 klientów, w ub.r. zanotowaliśmy wzrost bazy o 40% w skali roku i celem jest jeszcze przyspieszyć globalną dynamikę wzrostu" - dodał prezes w rozmowie z ISBnews.

Spółka ma 65% klientów z Europy, 20% z USA, 10% z Azji. Jak wskazał Nedoma ostatnio spółka zatrudniła sprzedawcę na rynki amerykańskie, co ma przyspieszyć wzrost w tej strefie geograficznej.

"Widzimy ogromny potencjał w naszym segmencie. Jedynie 0,01% to ilość globalnych treści dostępna w więcej niż jednym języku. Jest więc olbrzymia przestrzeń do zagospodarowania w tworzeniu dokumentacji obcojęzycznej dzięki automatyzacji zarządzania projektami w SaaS" - stwierdził szef spółki.

Wcześniej w mniejszościowe udziały XTRF zainwestował Experior Venture Fund. "To pomogło przyspieszyć nasz rozwój. Rozważamy rożne ścieżki finansowania wysokiej dynamiki i nie zamykamy się na żaden sposób, w tym giełdę, ale na obecnym etapie jeszcze za wcześnie o tym dyskutować. Kierunkiem na teraz wydaje się pozyskiwanie płatności od klientów z góry za np. rok z pewnym upustem, co daje gotówkę do finansowania wzrostu. Klientów pozyskujemy w całości przez internet. Rychłe wejście obowiązków RODO uważamy za przewagę konkurencyjną, ponieważ mamy w ofercie pomoc klientom w spełnieniu wymagań dyrektywy" - wymienił Nedoma.

XTRF to polska firma działająca w obszarze nowych technologii ułatwiająca komunikację biznesową w zakresie automatyzacji zarządzania projektami.

Tagi: technologie, media, telekomunikacja, giełda, wiadomości, giełda na żywo
Źródło:
ISBnews
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz