Notowania

handel
15.10.2019 17:45

Biedronka chce podbić małe miejscowości. Stawia na nowy sposób zdobywania sklepów

Biedronka stawia na rozwój w małych miejscowościach. Żeby zrealizować swoje cele szuka przedsiębiorców, którzy jej w tym pomogą. Proponuje wejście we współpracę w formacie franczyzy.

Podziel się
Dodaj komentarz
(Materiały prasowe)
Sklep Biedronka (Fot: biedronka)

Na początku roku Biedronka informowała, że zamierza otworzyć ponad 150 nowych sklepów i zamknąć około 40. Daje to wynik netto 110 nowych placów – 50 w mniejszym formacie i 60 w klasycznym. Nie wszystkie sklepy jednak będą własnością Jeronimo Martins.

Biedronka może mieć problemy z UOKiK.
UOKiK zarzuca Biedronce nieuczciwe praktyki. Grozi jej 1,5 mld zł kary

Biedronka chce postawić również na rozwój poprzez sieć sklepów prowadzonych na zasadzie franczyzy – firma pojawi się na Targach Franczyzy w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie.

Dotychczas Biedronka udzieliła franczyzy w przypadku około 70 sklepów (wszystkich ma niespełna 3 tys. dyskontów). Pojawienie się na targach ma pomóc w przyciągnięciu nowych franczyzobiorców, ale sieć stawia pewne warunki. Chce, by sklepy były zlokalizowane w miejscowościach zamieszkanych przez od 3 tys. do 5 tys. mieszkańców, a partnerzy biznesowi powinni posiadać własne lub wynajmowane lokale. W zamian Jeronimo Martins wyposaży sklep, dostarczy towar, przeszkoli pracowników i przekaże know-how oraz wspomoże marketingowo.

Biedronka podpadła. Grozi jej 1,5 mld zł kary

- Sklepy naszych Partnerów będą sprzedawać towar pochodzący z magazynu centralnego Biedronki. Wyjątek stanowi pieczywo, które jest dostarczane przez lokalnych dostawców. W nowo otwieranych sklepach prowadzonych przez naszych Partnerów będzie też prowadzona sprzedaż z lady tradycyjnej, oferującej świeże mięso, wędliny i sery. Takie lady wprowadzamy również do wybranych sklepów Biedronka w całej Polsce – mówi Ewa Micińska, dyrektor ds. rozwoju biznesu w sieci Biedronka.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Tagi: handel, sklepy, dyskont, Biedronka, jeronimo martins, franczyza, gospodarka, wiadomości
Źródło:
money.pl
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz
15-10-2019

JerzykrakTani, bo z oceanu w którym pływa z plastikiem. Dlatego waży więcej a tym samym. Jest tani.

16-10-2019

ŁysyWybili handel w dużych miastach , wybija w małych wsiach czy miejscowościach ! Komorowski niech da im drugi medal „ za likwidacje sklepów GS”

16-10-2019

JaníPowstaną "Biedronki+" (jak Carrefour), gdzie będzie i tak drożej, bo franczyzobiorca też będzie chciał zarobić.

Rozwiń komentarze (8)