Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
PGO
|
aktualizacja

Biedronka zmienia zasady. Zwracając towar, nie dostaniemy już gotówki

82
Podziel się:

Zwrot towaru w Biedronce na nowych zasadach. Od 13 marca klienci sieci, którzy będą chcieli zwrócić produkt, nie dostaną w zamian pieniędzy, lecz vouchery na zakupy. To nie jedyna nowość. O sprawie pisze dziennik "Fakt".

Biedronka zmienia zasady. Zwracając towar, nie dostaniemy już gotówki
Biedronka wprowadza nowe zasady dot. zwrotu towaru (East News, Stanislaw Bielski/REPORTER)

Jak przypomina dziennik, zwrot towaru jest możliwy wyłącznie za zgodą sprzedawcy. Warunkiem jest okazanie paragonu. Zwrotom nie podlegają m.in. produkty spożywcze, alkohol, papierosy czy środki higieny.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Social Commerce coraz popularniejszy. Działają tak już duże firmy

Zwrot towaru w Biedronce. Zmiany od 13 marca

Wśród proponowanych przez Biedronkę nowości jest wydłużenie czasu na zwrot. Dotychczas wynosił on 14 dni od daty zakupu. Od 13 marca klienci Biedronki będą mieli na to 30 dni. Zwracać będzie można także produkty objęte promocją.

"Zwrotu można dokonać pod warunkiem, że płacąc za dany towar, nie wykorzystaliśmy wcześniej voucherów promocyjnych i jeśli towar nie był sprzedawany w ramach niektórych akcji marketingowych i wyprzedaży" - podkreśla "Fakt".

Najistotniejsza zmiana w regulaminie Biedronki dotyczy formy wypłacania pieniędzy za zwrócony produkt. Do tej pory za towar klienci dostawali gotówkę, a od 13 marca otrzymają voucher na zakupy w sklepach sieci Biedronka. Voucher będzie ważny przez 120 dni i nie będzie działał na kasach samoobsługowych.

Zmieni się także zapis mówiący o miejscu zwrotu - będzie go można dokonać wyłącznie w tej Biedronce, w której dokonaliśmy zakupu.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(82)
Bożena
3 dni temu
Kupiłam dzisiaj masło, myślałam, że jest w promocji bo oznaczenie było przy nim, wrzuciłam do koszyka. Skończyłam zakupy i podeszłam do kasy samoobsługowej. Kliknęłam zapłać myślałam , że rabat naliczy się na końcu a tu niestety. Więc nie odchodząc od kasy chciałam masła oddać a tu informacja , że regulamin sklepu nie przewiduje zwrotów artykułów z lodówek. Gdybym nie kliknęła zapłać podeszła by pani wycofała artykuł i nie byłoby sprawy. Teraz wiem, że kupując Masło w Biedronce musze najpierw przeczytać regulamin. Nie będę go czytać i nie będę tam chodzić. Dopóki jesteś sklepie możesz wyjmować, wkładać po jakimś czasie z powrotem do lodówki i na to nie ma regulaminów ale jak już zapłacisz to już koniec kasy nie odzyskasz bo jest regulamin.
Marianna
3 dni temu
Przed chwilą kupiłam lody na patyku 2+2 podobno innej firmy niż były w promocji. Kupowałam też inne artykuły np masło. Zapytałam panią kasjerkę czy weszła mi na wszystko zniżka. Pani powiedziała że tak. Po zapłaceniu zobaczyłam że na lody nie mam promocji, bo podobno wzięłam nie te. Chciałam zwrócić, zaznaczam nie odchodząc od kasy ale pani powiedziała że lodów nie można zwracać.
Wanda
7 dni temu
Wczoraj wybralam produkt w biedrace który był wystawiony z cena innego zbliżonego nazwie artykułu. Przy kasie pani policzyła wg ceny o 30 % większej której wogole nie było wystawionej. Czyli zakupiłam towar który nie miał oznaczenia ceny. Nie odeszłam jeszcze od kasy a już nie chciano mi oddać pieniędzy. Kazano mi dzwonić do biura reklamacji. Dopiero po 30 minutach awantur i ofotografowania calego stoiska na którycm był wyłożony artykuł z niższa cena łaskawie i z wielkimi pretensjami do mnie dano mi voucher. Totalny brak szacunku do klienta.
jaa
1 tyg. temu
witam, jestem w podobnej sytuacji, zakupiłam towar za 120 zł. otrzymałam woucher, z internetu dowiaduję się, ze jeżeli zrobię zakupy na woucher za sumę niższą to reszta pieniędzy mi przepada. To jest uczciwe? gdzie prawo i sprawiedliwość, kto wyraził zgodę na okradanie klientów, gdzie rzecznik praw konsumenta czy w Polsce można tak jawnie kraść?
Padp
2 tyg. temu
Kupiłem w Biedronce krzesło ogrodowe po rozpakowaniu okazało się że jest poważnie uszkodzone . przyjęto zwrot w zamian za voucher . Jest to przejaw nadzwyczajnej arogancji , zapłaciłem gotówka i żądam gotówki . Jeszcze personel bardzo obrażony
...
Następna strona