Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
oprac. KKG
|
aktualizacja

Duży ruch na rynku kosmetycznym. Bielenda przejmie Miya Cosmetics

5
Podziel się:

Bielenda Kosmetyki Naturalne, wspierana przez inwestora Innova Capital, przejmie pełen pakiet udziałów w spółce Kanani Europe, która jest producentem polskich kosmetyków pod marką Miya Cosmetics - poinformowała Bielenda w komunikacie prasowym.

Duży ruch na rynku kosmetycznym. Bielenda przejmie Miya Cosmetics
Bielenda Kosmetyki Naturalne przejmie pełen pakiet udziałów w spółce Kanani Europe, do której należy Miya (miyacosmetics.com, bielenda.pl)

Transakcja zostanie sfinalizowana po uzyskaniu zgody Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

Miya Cosmetics od 2016 r. rozwija swoją działalność na polskim rynku kosmetycznym. Marka oferuje produkty do pielęgnacji ciała, twarzy, włosów oraz kosmetyki kolorowe do makijażu.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Miliarder zdradza "wielką ściemę" w handlu częściami samochodowymi Maciej Oleksowicz Inter Cars #19

Jak podano w komunikacie, poszerzenie portfolio Grupy Bielenda o asortyment Miya Cosmetics wzmocni pozycję firmy w Polsce w kilku kategoriach i zwiększy jej konkurencyjność. Bielenda widzi duży potencjał dla cross-sellingu artykułów Miya w wybranych kanałach dystrybucji. W ramach akwizycji planowane jest również pełne wykorzystanie efektów synergii.

"Naszym wspólnym celem i ambicją jest umocnienie pozycji na rynku wewnętrznym oraz odważne konkurowanie na rynkach globalnych. Aby sprostać wyzwaniom, które się z tym wiążą, musimy stawiać na nieustanny wzrost i budowanie przewagi, którą zapewnia innowacyjność oraz różnorodność produktów, nowoczesne zaplecza laboratoryjne czy zdolności produkcyjne i logistyczne. Wszystko to jest możliwe, właśnie dzięki takim inwestycjom, jak akwizycja Miya Cosmetics" - powiedział, cytowany w komunikacie, Marek Bielenda, prezes Bielenda Kosmetyki Naturalne.

Grupa Bielenda rośnie w siłę

Od 2021 r. właścicielem Kanani Europe jest rodzinna firma inwestycyjna TDJ.

"Portfolio produktów Miya zwiększyło się dwukrotnie w porównaniu do 2021 r., a przychody spółki w ciągu 2 lat wzrosły o 70 proc. i mają potencjał do dalszego wzrostu. Częścią struktury transakcji jest reinwestycja TDJ w Grupę Bielenda – cieszymy się bardzo na dalszą współpracę z tak doświadczonymi partnerami jak Bielenda oraz Innova Capital" - powiedział Jacek Leonkiewicz, prezes TDJ.

Do Grupy Bielenda należą obecnie marki: Bielenda, Bielenda Professional, BodyBoom, FaceBoom i BabyBoom oraz Bielenda Professional Supremelab, Soraya i Dermika, a także SheHand, SheFoot i ManFoot SheCare i SkinArté, Tołpa i ON. Produkty dostępne są w drogeriach i sieciach handlowych, a także w kanale e-commerce.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(5)
Werka
2 miesiące temu
Znam sposób na dobry biznes - nieruchomości! Warto inwestować i podejmować współpracę z profesjonalnym podmiotem zajmującym się administrowaniem nieruchomościami - polecam Polzen.
No nie...
2 miesiące temu
To rynek na wagę złota. Nie ma zbyt wysokiej ceny na smarowidło którym nie wysmarowałaby się kobieta aby być piękniejsza od swojej najlepszej przyjaciółki. Należałoby tylko przestrzec panie przed nadmiarem , bo możecie skończyć jak pierwsza żona Wokulskiego, która aby się odmłodzić przesadziła ze smarowidłem do tego stopnia że Wokulski został wdowcem.
Twój nick
2 miesiące temu
Nikt poza Warszafką, Krakowem i może Katowicami nie odczuje i nie zauważy zmiany 😂
Konsument
2 miesiące temu
Straszne i dziwne że UOKiK na to pozwala jedna firma ma 80% rynku .
73534
2 miesiące temu
A to BHT w składzie kremu to pewnie zapowiedź poszukiwania nowej grupy klientów.