Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
oprac. PRC
|
aktualizacja

Bilety kolejowe w spożywczym i na stacji paliw. PKP stawia jednak warunek

6
Podziel się:

PKP Intercity chce, aby bilety na pociąg można było kupić nie tylko bezpośrednio u przewoźnika, ale również w sklepach, kioskach czy choćby na stacjach paliw. Jest jednak pewien istotny warunek.

Bilety kolejowe w spożywczym i na stacji paliw. PKP stawia jednak warunek
PKP Intercity chce, by jego bilety można było kupić w sklepach, kioskach lub stacjach benzynowych (money.pl, Rafał Parczewski)

PKP Intercity oferuje nawiązanie współpracy i możliwość sprzedaży biletów przewoźnika firmom obsługującym stacjonarne punkty sprzedaży, jak sklepy, kioski czy stacje benzynowe - poinformowała spółka.

Nowy model sprzedaży agencyjnej skierowany jest m.in. do sieci kiosków lub saloników prasowych, sieci sklepów spożywczych, sieci stacji paliw, sieci dystrybuujących usługi hotelowe lub bilety na eventy czy usługi transportowe - z wyłączeniem kolejowych kas biletowych, czyli wszystkich firm zainteresowanych sprzedażą usług dodatkowych w postaci biletów na pociągi PKP Intercity oraz spełniających określone wymagania.

Nowe możliwości zakupu biletów

Dla potencjalnych partnerów to szansa na sprzedaż biletów przewoźnika, którego popularność stale rośnie, na jasnych i atrakcyjnych zasadach. Nasza dotychczasowa współpraca z partnerami w ramach ujednoliconych warunków handlowych i rozwój zdalnych kanałów sprzedaży pokazuje, że podróżni bardzo chętnie korzystają z nowych możliwości zakupu biletów PKP Intercity – mówi Tomasz Gontarz z zarządu PKP Intercity.

Od kilku miesięcy bilety PKP Intercity są dostępne na platformach KOLEO, mPay, e-podróżnik.pl oraz SkyCash. Do końca lutego poprzez te kanały sprzedano 1,8 mln biletów przewoźnika - przypomniało PKP Intercity.

Jest warunek

Nowa formuła agencyjna sprzedaży biletów skierowana jest do firm z własną lub partnerską siecią dystrybucji towarów czy usług, które mają co najmniej 50 punktów stacjonarnych i mogą się wykazać doświadczeniem w sprzedaży usług podmiotów zewnętrznych.

Jak tłumaczy przewoźnik, współpraca z zewnętrznymi partnerami jest możliwa dzięki polityce ujednoliconych warunków handlowych, którą PKP Intercity wprowadziło we wrześniu 2021 r. Nowy model sprzedaży agencyjnej przewiduje jednolite warunki handlowe dla każdego z partnerów, co znacznie upraszcza kwestie formalne związane z rozpoczęciem współpracy - zaznaczyła spółka.

PKP Intercity przypomniało, że rozszerzanie sieci sprzedaży to część strategii rozwoju, a projekt nowego modelu sprzedaży agencyjnej o partnerów stacjonarnych stanowi wyjście naprzeciw oczekiwaniom osób, które nie chcą korzystać z kanałów zdalnych lub mają do nich ograniczony dostęp.

PKP Intercity to największy polski operator kolejowy, który zapewnia komunikację pomiędzy dużymi miastami oraz popularnymi ośrodkami turystycznymi w kraju, a także umożliwia podróżowanie po Europie. W 2022 r. z usług przewoźnika skorzystało prawie 60 mln pasażerów. W ramach rozszerzonej strategii inwestycyjnej "PKP Intercity – Kolej Dużych Inwestycji" do 2030 r. spółka przeznaczy 27 mld zł na nowoczesny tabor oraz stacje postojowe.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(6)
Paweł 65+
7 miesięcy temu
PKP chyba chodzi tylko o kasę ze sprzedaży licencji na prowadzenie jej usług ! XXI wiek z wszechobecnymi komputerami i telefonami, a tu oferta zkupu biletu przy kasie w spożywczaku - żart ? Należy dążyć do bezproblemowego działania swojej strony internetowej i aplikacji - i wystarczy !
Tiaa
7 miesięcy temu
Nie potrafią zrobić normalnego systemu sprzedaży w necie ale ogarną sprzedaż realizowaną w kioskach i spożywczakach...
brawo IC
7 miesięcy temu
brawo
Yyyy
7 miesięcy temu
Lepiej zróbcie porządny system sprzedaży na stronie i przez aplikację na telefon.
victor
7 miesięcy temu
...powrot do Tuwima w wersji...na wodór?