Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
oprac. JSA
|

GIS rozwiewa wątpliwości. Już wkrótce sklepy będą mogły odmówić obsługi klientom bez maseczek

1
Podziel się:

Jak podkreślił szef GIS na antenie radia RMF FM, w myśl nowych regulacji sklep będzie musiał odmówić obsłużenia klientów bez zakrytych ust i nosa. Już na początku tygodnia o wzmożonych kontrolach w sklepach informował z kolei szef resortu zdrowia.

GIS rozwiewa wątpliwości. Już wkrótce sklepy będą mogły odmówić obsługi klientom bez maseczek
GIS rozwiewa wątpliwości. Już wkrótce sklepy będą mogły odmówić obsługi klientom bez maseczek (Getty Images)

GIS rozwiewa wątpliwości. Już wkrótce sklepy będą mogły odmówić obsługi klientom bez maseczek

- Prawo za chwileczkę się zmieni i sklepy będą miały obowiązek wymagania od osób, które robią zakupy, maseczek - oznajmił Jarosław Pinkas z GIS. Jak podkreślił, konkretne regulacje mogą zostać uchwalone już w przyszłym tygodniu.

Zobacz także: <a href="https://wiadomosci.wp.pl/tag/policja">Policja</a> i GIS sprawdzą, czy nosimy maseczki. "Pewnie posypią się mandaty"

Nowe przepisy, o których mówił szef GIS, oznaczają, że klienci, którzy nie założą maseczki albo przyłbicy na zakupy, nie zostaną obsłużeni. Właściciele sklepów będą do tego prawnie zobowiązani.

GIS rozwiewa wątpliwości. Już wkrótce sklepy będą mogły odmówić obsługi klientom bez maseczek

Minister zdrowia Łukasz Szumowski poinformował w poniedziałek, że od tego tygodnia ruszają wzmożone kontrole w sklepach. Policja i służby sanitarne będą sprawdzać, czy obsługa i klienci stosują się do zaleceń epidemiologicznych w tym obowiązku zasłaniania ust nosa w sklepach.

Będą kontrole przestrzegania obowiązku noszenia maseczek w sklepach - podkreślił minister zdrowia. Policjanci sprawdzą, czy klienci i pracownicy sklepów noszą maseczki.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(1)
Kery
4 lata temu
Zdecyduj się - będzie musiał, czy będzie mógł odmówić obsługi klientów?