InPost chce podbić Wielką Brytanię. Ma nowego partnera
InPost nawiązał współpracę z brytyjską grupą Debenhams, partnerstwo to rozszerzy usługi dostaw dla klientów Debenhams w Wielkiej Brytanii - poinformował InPost w komunikacie.
Podano, że InPost jest teraz dostępny jako główna forma dostawy między innymi dla marek Dorothy Perkins, Coast i Warehouse, a także w boohoo i Nasty Gal.
InPost współpracuje z brytyjską grupą Debenhams
"Pierwsze tygodnie współpracy są bardzo obiecujące – od uruchomienia dostaw InPost pod koniec maja tysiące klientów Debenhams wybrało naszą usługę jako preferowaną metodę dostawy, co podkreśla rosnące zapotrzebowanie na elastyczne dostawy OOH na Wyspach Brytyjskich" - powiedział cytowany w komunikacie Neil Kuschel, Dyrektor Generalny InPost UK.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Pożyczaliśmy pieniądze od pracowników - oto historia Oshee -Dariusz Gałęzewski w Biznes Klasie
W pierwszym kwartale 2025 roku w segmencie UK i Irlandia InPost dostarczył 24 mln przesyłek (+39 proc. rdr), podczas gdy przychody wzrosły o 144,8 proc. Do końca 2025 roku w Wielkiej Brytanii InPost planuje rozbudowę sieci urządzeń Paczkomat o kolejne 4500 maszyn.
InPost coraz mocniejszy w Europie
InPost pochwalił się wynikami za początek 2025 roku. W I kwartale firma obsłużyła 272 mln przesyłek, a jej przychody sięgnęły 3 mld zł – to wzrost o 22 proc. rok do roku. W całym 2025 roku grupa liczy na wzrost skorygowanej EBITDA o 20-25 proc.
Największą dynamikę spółka odnotowała poza Polską. W Wielkiej Brytanii i Irlandii przychody wzrosły aż o 145 proc. Brzoska zapowiadał wcześniej przyspieszenie ekspansji międzynarodowej, m.in. dzięki przejęciu firmy kurierskiej Yodel, co pozwoliło InPostowi wskoczyć na 3. miejsce na rynku kurierskim w UK.
Grupa InPost w 2024 roku odnotowała rekordowe wyniki pod względem przychodów. Wzrosły one o 23,5 proc. rok do roku do 10,9 mld zł.