Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
oprac. Malwina Gadawa
|

Netflix szykuje dużą zmianę dla klientów. Zmiany już w przyszłym roku

25
Podziel się:

Netflix planuje wprowadzenie interaktywnych reklam w trakcie oglądania filmów i seriali. Zmiany mają wejść w życie w 2026 roku. Nowa strategia ma na celu zwiększenie zysków platformy - informuje dziennik "Fakt".

POLAND - 2024/09/20: In this photo illustration a Netflix logo seen on a TV remote in front of the TV. (Photo Illustration by Mateusz Slodkowski/SOPA Images/LightRocket via Getty Images)
POLAND - 2024/09/20: In this photo illustration a Netflix logo seen on a TV remote in front of the TV. (Photo Illustration by Mateusz Slodkowski/SOPA Images/LightRocket via Getty Images) (GETTY, SOPA Images)

Netflix, jako jedna z największych platform streamingowych, ogłosił wprowadzenie nowego rodzaju reklam, które będą emitowane w trakcie oglądania treści.

Jak informuje "Fakt" zmiany te mają wejść w życie w 2026 roku. Nowa strategia obejmuje interaktywne reklamy oraz reklamy, które będą uruchamiane podczas pauzowania materiału. Według zapowiedzi te drugie mają wykorzystywać sztuczną inteligencję do lepszego dopasowania komunikatu do widza.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Polska Amica podbija Europę i rzuca wyzwanie gigantom AGD - Jacek Rutkowski w Biznes Klasie

Platforma już teraz oferuje pakiety z reklamami w kilkunastu krajach, w tym w USA, Wielkiej Brytanii i Niemczech.

Netflix z imponującymi wynikami

Wyniki Netfliksa za pierwszy kwartał 2025 r. znacząco przewyższyły oczekiwania analityków. Przychody giganta wzrosły o 12,5 proc. w porównaniu do analogicznego okresu roku poprzedniego, osiągając poziom 10,54 mld dolarów. W reakcji na pozytywne wyniki akcje spółki zyskały około 4,5 proc.

Według informacji przekazanych przez Netflix, lepsze od przewidywanych wyniki finansowe są efektem wyższych niż zakładano przychodów z subskrypcji oraz wpływów z reklam, choć te ostatnie wciąż stanowią niewielką część całkowitych dochodów firmy. Istotnym czynnikiem wpływającym na wzrost przychodów była również podwyżka cen wprowadzona na początku roku. W styczniu firma podniosła koszt wszystkich swoich planów abonamentowych - standardowego do 17,99 USD miesięcznie, planu z reklamami do 7,99 USD, a premium do 24,99 USD.

Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(25)
TOP WYRÓŻNIONE (tylko zalogowani)
widz
4 tyg. temu
To mam płacić duże pieniądze za oglądanie reklam? To podziękuję.
Ola
4 tyg. temu
I tak tam nie ma nic ciekawego na tej platformie to mi to pomoże z niej zrezygnować, dzięki za pomoc.
Łukasz N.
4 tyg. temu
Ja wyłączam subskrypcję Netflix od czerwca
POZOSTAŁE WYRÓŻNIONE
Twój nick
4 tyg. temu
nieprawdopodobna żądza pieniądza
Eliza
4 tyg. temu
Jeśli wrzuca reklamy to rezygnuje z Nich!
wewe
4 tyg. temu
jak mam oglądać film z reklamami to po co mam płacić? Jeśli to wprowadzą to od razu rezygnuję.
...
Następna strona