Notowania

NFOŚiGW wydał blisko 500 tys. zł na reklamy. Najwięcej zapłacił spółce należącej do Srebrnej

Prawie 260 tys. zł Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej za kampanię medialną zapłacił Forum, a więc powiązanej z PiS spółce Srebrna. Mało tego jej szefową jest żona dotychczasowego prezesa Funduszu.

Podziel się
Dodaj komentarz
(East News)
Kazimierz Kujda prowadził NFOŚiGW do 12 lutego, kiedy złożył rezygnację. (Fot: Grzegorz Banaszak/REPORTER)

Fundusz na reklamy w mediach wydał w sumie kwotę 498 501,99 zł – ujawnił na Twitterze poseł Krzysztof Brejza. Blisko półmilionowy budżet został wydany w mediach i spółkach powiązanych z PiS.

Prawie ćwierć miliona na reklamy z państwowego funduszu trafiło do firmy, której prezesem jest żona niedawnego prezesa Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej Kazimierza Kujdy – wskazuje TVN24. Ten jednak 12 lutego złożył rezygnację.

Forum, bo tej spółce mowa, to wydawca "Gazety Polskiej Codziennie". Warto zaznaczyć, że większość udziałów posiada w niej spółka Geranium, która należy do powiązanej z PiS spółki Srebrna – pisze TVN24. Przypomnijmy, że jej właścicielem jest Instytut im. Lecha Kaczyńskiego i to ona miała budować słynne wieże Kaczyńskiego.

120 tys. zł z NFOŚiGW powędrowało z kolei do grupy Fratria, czyli właściciela tygodnika "Sieci", telewizji wPolsce.pl czy "Gazety Bankowej".

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Tagi: kazimierz kujda, nfośigw, srebrna, wiadomości, gospodarka
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz
15-03-2019

MaxDojna zmiana w całej krasie

15-03-2019

JACKCZY KTOS ZROBI KONIEC TEMU BYDLACTWU ROBIONEGO PRZEZ PIS I RYDZYKA

15-03-2019

CiekaweCzy znajdę w Polsce 1oo-stu uczciwych? ; 50-ciu?; 10-ciu?, może chociaż jednego?

Rozwiń komentarze (9)