Od 35 lat dostarczają piękno. Jak buduje się markę z takim doświadczeniem?
Stale poszerzana oferta, zróżnicowana sieć dystrybucji i konkretna propozycja wsparcia profesjonalistów w ich zawodowym rozwoju – tak tworzy się firmę, która od dekad konsekwentnie wzmacnia swoją pozycję na rodzimym rynku beauty. Fale Loki Koki obchodzą 35. urodziny.
Konsumenci szukają obecnie nie tylko konkretnej usługi, ale przede wszystkim ekspertów w swojej dziedzinie. Dotyczy to także fryzjerów, którzy przez wielu są postrzegani jako doradcy w kwestii urody i stylu. Dopasowanie formy fryzury do kształtu twarzy, odpowiedniego koloru włosów do typu urody czy ułożenie skutecznej pielęgnacji domowej to podstawa, której oczekują dziś klienci. Co więcej, spodziewają się, że w jednym miejscu uzyskają dostęp do kompleksowych usług beauty, a więc zabiegów kosmetycznych czy spa.
Równocześnie rozwija się rynek profesjonalnych produktów fryzjerskich. Fryzjerzy chcą pracować na innowacyjnych produktach o najwyższych standardach jakości, które działają skutecznie i szybko. Z kolei klienci odwiedzający salony fryzjerskie coraz częściej oczekują usług wykonywanych zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju: wykorzystania naturalnych kosmetyków, przechowywanych w biodegradowalnych opakowaniach i produkowanych w sposób etyczny.
Potrzeby zarówno konsumentów, jak i fryzjerów doskonale rozumie firma Fale Loki Koki, partner dla ponad 30 tys. profesjonalnych salonów beauty w całym kraju.
Ponad 80 marek i 30 tys. klientów
Fale Loki Koki to największy rodzimy dystrybutor profesjonalnych kosmetyków, sprzętu i akcesoriów fryzjerskich. Pierwszy wybór dla wielu fryzjerów w kraju. Firma poszerzyła zakres oferty i jest teraz obecna także w segmentach branży beauty, takich jak stylizacja paznokci, Head Spa, nowoczesne rozwiązania technologiczne czy edukacja i doradztwo.
W swoim portfolio ma 80 marek, w tym 17 na wyłączność w Polsce oraz 7 marek własnych. W ofercie FLK znajdują się m.in. Artego, Mila Pro, Montibello, Subrina, Olivia Garden, Męskie Zacięcie czy Andreia Professional. Łącznie to ponad 6 tys. produktów dla profesjonalistów i klientów detalicznych.
Dystrybucja odbywa się kilkoma kanałami, a magazyn FLK codziennie opuszcza ponad 2 tys. paczek. Salony fryzjerskie, beauty i spa mają dostęp do największej platformy internetowej w branży oraz ponad 160 doradców. Co więcej, FLK ma również ponad 60 sklepów stacjonarnych zlokalizowanych w galeriach handlowych i przy głównych ulicach polskich miast. W nich zaopatrują się klienci indywidualni.
Na sukces FLK pracuje ponad 500 pracowników, a firmie zaufało już ponad 30 tys. klientów.
Jeszcze bliżej klientów
W tym roku marka obchodzi 35. urodziny. Co stoi za tym sukcesem? Przede wszystkim stałe poszerzanie oferty, ale też budowanie przestrzeni, w której tysiące profesjonalistów może rozwijać się zawodowo, biznesowo i kreatywnie.
- Kluczową rolę w tych działaniach odgrywa Akademia Fale Loki Koki – koncept edukacyjny obejmujący platformę internetową oraz sieć studiów szkoleniowych, w których profesjonaliści mogą doskonalić kompetencje techniczne i biznesowe pod okiem ekspertów z Polski i zagranicy – tłumaczy Karolina Kawczyńska, Dyrektor Marketingu FLK.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
35. URODZINY Fale Loki Koki 💜🧡🩷
W związku z 35-leciem działalności firma jest dziś jeszcze bliżej swoich klientów, oferując im nie tylko produkty, ale i doradztwo, edukację oraz wsparcie w rozwoju biznesu. W ostatnim czasie Fale Loki Koki zaprezentowało dwa strategiczne projekty.
Pierwszy – Cyber Salon to nowatorski system, który umożliwia właścicielom salonów beauty generowanie dochodu pasywnego oraz posiadanie własnego sklepu internetowego bez konieczności magazynowania i obsługi zamówień.
Drugi – Hair Elite to marka kosmetyków dostępna w sprzedaży detalicznej wyłącznie w salonach fryzjerskich i na Cybersalon.pl. Oparte na nowoczesnej biotechnologii i nanotechnologii produkty działają na poziomie molekularnym.
Markę kosmetyków Hair Elite można kupić w salonach fryzjerskich i sklepie Cybersalon.pl.
Nowością jest również Head Spa, usługa, która pozwala fryzjerom rozszerzyć dotychczasową działalność. FLK oferuje łóżka do masaży i zabiegów spa z funkcją mycia głowy, dzięki czemu zainteresowani będą mogli wprowadzić do swojej oferty takie zabiegi jak m.in. masaż głowy, peeling skóry głowy, saunę parową czy infuzję tlenową. Sprzęt salony mogą wypożyczyć, a FLK zajmie się jego serwisowaniem, a także zapewni zainteresowanym profesjonalne doradztwo i zorganizuje szkolenia.
Firma zaangażowana społecznie
Wychodząc naprzeciw współczesnym wyzwaniom i oczekiwaniom konsumentów, firma realizuje wiele działań z obszaru społecznej odpowiedzialności, angażuje się także w lokalne inicjatywy, które w realny sposób podnoszą jakość życia. FLK wspiera kulturę, zdrowie, sport, społeczność, młode talenty i działania proekologiczne, w tym chroniące przyrodę, promujące recykling i zwiększające zalesienie.
Jedną z kluczowych inicjatyw jest Instytut FLK, którego fundatorem jest Waldemar Kotecki, założyciel firmy. Fundacja wspiera branżę fryzjerską i jej otoczenie oraz działa na rzecz nobilitacji zawodu. Dotychczas Instytut FLK przeznaczył ponad 575 tys. zł na różnego rodzaju programy i projekty.
35 lat doświadczenia opiera się na solidnych podstawach: technologii, edukacji, zaangażowaniu społecznym oraz rozumieniu potrzeb branży. Tak buduje się pozycję lidera. Fale Loki Koki, jako największy dystrybutor produktów profesjonalnych, świadomie kształtuje przyszłość rynku beauty, stawiając na rozwój, jakość i odpowiedzialne partnerstwo. Misją marki jest dostarczanie piękna – poprzez nowoczesne narzędzia, dostęp do wiedzy i rozwiązania, które wspierają profesjonalistów w ich codziennej pracy. Konsekwencja przekłada się na trwałe relacje i zaufanie wśród partnerów biznesowych w całym kraju.