Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
KRO
|
aktualizacja

Robot podał klientowi hot-doga bez bułki. Żabka reaguje na wpadkę

78
Podziel się:

W bezobsługowej Żabce hot-doga klientom przygotowuje robot. Nie obyło się jednak bez wpadki. Internet obiegł filmik, na którym widać, że maszyna podała klientowi samą parówkę bez bułki. Żabka Polska w odpowiedzi na pytania money.pl zapewnia, że to jednostkowy przypadek i ma propozycję dla zgłaszającego problem.

Robot podał klientowi hot-doga bez bułki. Żabka reaguje na wpadkę
Żabka Polska podkreśla, że choć robot "to niezwykle inteligentne urządzenie", to raz jakiś czas może zdarzyć mu się pomyłka (Adobe Stock, TikTok, Tomasz, michel68)

W bezobsługowym sklepie Żabka Nano klienci od czerwca mogą zamówić także hot-doga. Przygotuje go im robot Robbie, o którym sieć pisze na swojej stronie, że jest to "innowacyjne, pierwsze tego typu urządzenie na rynku".

Nie obyło się jednak bez wpadki. W ostatnich dniach internet obiegł filmik klienta, któremu robot zaserwował hot-doga... bez bułki. Wcześniej przez długi czas maszyna starała się trafić w bułkę, a jej próby pokazał na TikToku użytkownik miczel68.

Żabka Polska reaguje na wpadkę

Poprosiliśmy biuro prasowe sieci o skomentowanie całej sytuacji. W odpowiedzi na pytania money.pl Żabka Polska podkreśla, że choć robot "to niezwykle inteligentne urządzenie", to "raz na 1000 razy, podobnie jak człowiekowi, może zdarzyć mu się pomyłka w przygotowaniu hot-doga".

W Żabce testujemy wiele rozwiązań bazujących na zaawansowanych technologiach, a robot Robbie jest jednym z najbardziej nowatorskich. Cały czas wsłuchujemy się w sygnały naszych klientów, monitorujemy incydentalne pomyłki i usprawniamy procesy. Mamy radość z tego, że możemy robić to wspólnie z naszymi klientami — dodaje biuro prasowe i podkreśla, że Robbie przygotował już tysiące hot-dogów dla warszawskich klientów.

Klienta, który zgłosił firmie potknięcie robota, Żabka zaprasza na darmowego hot-doga. Jak zapewnia, tym razem będzie mu zaserwowany razem z bułką.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Sklepy bez obsługi. Przyjmą się w Polsce? "Mamy kilkadziesiąt tys. klientów"

Żabka testuje innowacyjne rozwiązania

Robot serwujący hot-dogi związany jest z inną innowacją sieci handlowej, czyli ze sklepami bezobsługowymi. Żabka Nano, bo tak się nazywają sklepy bez pracowników, do autoryzacji i płatności za zakupy wykorzystują aplikację mobilną sieci na telefon. Dzięki niej klient może wejść do środka, a po wyjściu z zakupami należność automatycznie zostanie mu naliczona w aplikacji. Wszystko dzięki kamerom śledzącym każdy ruch osoby wewnątrz sklepu. Dzięki temu rozwiązaniu firma została laureatem Nagrody money.pl w kategorii Technologia Roku.

Autoryzujemy klienta od wejścia, czy to przez kartę odbijaną od czytnika, czy aplikację, przeprowadzamy go przez całą ścieżkę zakupową. W momencie, gdy klient opuszcza sklep, dostaje rachunek z informacją o automatycznie pobranej kwocie. To chwilę trwa, kilka minut, system musi rozpoznać wszystko, co się wydarzyło — opowiadał w programie "Money. To się liczy" Paweł Grabowski, dyrektor bezobsługowych rozwiązań w Żabka Future.

To jednak nie jest jedyny pomysł Żabki, jak przyciągnąć uwagę młodego pokolenia. Sieć w swoich bezobsługowych sklepach udostępni także gry w rozszerzonej rzeczywistości, które mają zainteresować głównie najmłodszych klientów. Testy gier bazujących na rozszerzonej rzeczywistości trwają już w kilku punktach, chodzi np. o warszawski Ursynów. W aplikacji są różne zadania. Nowy pomysł Żabki zrodził się dzięki współpracy ze start-upami.

Zobacz także: W Żabce Nano robot Robbie serwuje hot-dogi
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(78)
Kalamosos
2 lata temu
Zasadniczo denerwują mnie już takie "żabka zaprasza na hot-doga" - ile można odsyłać w allegro sprzęty używane czy powystawowe które były wystawione jako nowe? Buble które psują się po 1 czy 2 użyciu? Ile można reklamować i walczyć z nieuczciwością i zlewaniem oraz spychactwem? A zapakowanie takiego felernego sprzętu? Czas na odesłanie (często trzeba pocztą), koszta taśmy, kartonu, pisanie często podczas pracy ze sprzedawcami? I jedyne co otrzymasz to - "zwrot pieniędzy" - no to się należy jak psu buda! I to samo tutaj - otrzyma "hot doga" - no super, bo przecież go kuźwa zamówił a nie otrzymał! Może jakieś zadośćuczynienie, może jakoś marketnigowo sieć by się wykazała? Wpadliście na to, że co z tego że dacie mu hot-doga, skoro on go chciał w tamtej chwili i nie otrzymał? Za takie nieprzyjemności cokolwiek? Nie, nie oczywiście że nie.... Powinien dostać co najmniej 10...
K1yan
2 lata temu
Co drugi sprzedawca w Żabce nafurany albo narąbany (w najlepszym przypadku skacowany), ale pewnie... piętnujmy jednorazowy błąd maszyny. Maszyny, która notabene była zaprogramowana przez człowieka.
UFO
2 lata temu
Fuuu ktoś jeszcze wgl jada te pseudo kiełbasy ?
Kak
2 lata temu
Zabka jedynie zaoferowała mu drugiego- za którego zapłacił. On wcale nie jest darmowy! Należałaby się rekompensata w postaci rzeczywiście darmowego.
krz
2 lata temu
Ta i akurat ten klient nagrywał tik-toka w dodatku jedynego na jakiego udostepnił...
...
Następna strona