Sieci handlowe szukają pracowników na wakacje. Co oferuje Dino, Lidl i Biedronka?
Wielkimi krokami zbliża się okres wakacyjny, w którym tradycyjnie gros Polaków wybierze się na urlop. Na odpoczynek udadzą się też pracownicy sieci handlowych, dlatego zaczęły intensywnie szukać osób, które latem wzmocnią ich kadry. Oferty pracy płyną m.in. od Dino, Lidla i Biedronki.
Sieci handlowe tradycyjnie wzmacniają swoje kadry na lato. Wiadomoscihandlowe.pl informują, że np. Biedronka i Lidl oferują pracę połączoną z wyjazdem wakacyjnym do miejscowości turystycznych. Chodzi m.in. o Świnoujście, Międzyzdroje, Ustronie Morskie, Szklarską Porębę, Zakopane czy Wisłę.
Inaczej do sprawy podchodzi jednak Dino Polska. Sieć na swojej stronie internetowej umieściła ok. 100 ogłoszeń, które dotyczą w zasadzie wszystkich regionów, gdzie firma ma supermarket.
Do zadań pracowników należeć będzie m.in. wykładanie towaru czy obsługa klienta. "W zamian sieć oferuje możliwość dopasowania wymiaru czasu pracy, umowę o pracę, niezbędne szkolenia i benefity pozapłacowe, takie jak: ubezpieczenie, prywatną opiekę medyczną i możliwość otrzymania pożyczki firmowej" - informuje serwis branżowy.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Baner inflacyjny na gmachu NBP: Członek RPP: NBP stawia się w roli rzecznika rządu
Sieć Dino rośnie jak na drożdżach
Dino w tym roku kontynuuje ekspensję na polskim rynku. Sieć w tym roku otworzy ok. 300 sklepów. Na koniec ubiegłego roku firma miała 2154 działających marketów. Tym samym w 2023 r. może ta liczba przekroczyć 2,5 tysiąca.
Sieć pochodzi z Wielkopolski i to tam ma zacząć działać co najmniej kilka marketów. Nowe sklepy pojawią się też w województwach dolnośląskim, zachodniopomorskim, kujawsko-pomorskim i opolskim.
Dino może się pochwalić nie tylko nowymi sklepami, ale też zyskiem, który w pierwszym kwartale 2023 r. był wyższy, niż się spodziewano. Zysk netto grupy Dino Polska wyniósł 270,7 mln zł wobec 191,4 mln zł rok wcześniej. Przewidywano mniejszą kwotę - 256,3 mln zł zysku netto.