Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
Mateusz Ratajczak
Mateusz Ratajczak
|
aktualizacja

Ta branża zarabia głównie latem. Zaskakująca zmiana upodobań Polaków

- Lato to jest czas piwa, bardziej niż mocnego alkoholu, często z dodatkiem przeróżnych soków. Dla branży piwowarskiej czas letni to więcej niż 60 proc. rocznej sprzedaży. Mamy do czynienia też z nieprawdopodobnym wzrostem spożycia piwa bezalkoholowego. W 2019 r. mieliśmy wzrost sprzedaży o 86 proc. w stosunku do poprzedniego roku i ten trend się utrzymuje. Mamy piwa bezalkoholowe wyższej jakości, zmienia się styl życia. Ludzie są bardziej nastawieni na dłuższe uczestniczenie w jakimś wydarzeniu, niż konsumowanie alkoholu - mówił w programie "Money. To się liczy" Janusz Palikot, były polityk, obecnie prezes Tenczyńska Okovita S.A.

7
Podziel się:
KOMENTARZE
(7)
UkBar
4 lata temu
Ktos tam napisal ze zrobis wodke 0%. Sa juz takie wynalazki jak no gin 0% made of herbs.
Duch
4 lata temu
A mi nie smakuje ten wynalazek!!! Albo piwo, albo whisky, albo wódka, albo kompot. Zaraz zrobią wódką 0%...... żeby zarobić na jeleniach!
Piwosz
4 lata temu
Kiedyś były niesmaczne piwa bezalkoholowe ale dużo się zmieniło.....teraz sobie pije zateckie 0,0
Tex
4 lata temu
Piłem różne bezalkoholowe i żadne nie ma smaku jak te z alko.
BBQ
4 lata temu
Jeśli chcę się napić piwa to piję piwo "normalne" alkoholowe a jeśli nie mam nie ochoty to piję orenżade, smak podobny co bez alkoholu piwo.