Najpopularniejszy w Polsce portal o finansach i biznesie
Blokowanie reklam w internecie. Robi to co trzeci internauta w Polsce

Blokowanie reklam w internecie. Robi to co trzeci internauta w Polsce

Fot. pixabay/ CC0 Public Domain

Przed sieciowym marketingiem ucieka co trzeci internauta. W tej dziedzinie Polska jest światowym liderem - pisze "Dziennik Gazeta Prawna".

Reklamowe inwestycje w internet rosną w dwucyfrowym tempie. Ale wraz z liczbą reklam w sieci nie zawsze idzie jakość. Bywa, że reklamy utrudniają korzystanie z serwisu. W efekcie coraz popularniejsze są u nas narzędzia do blokowania reklam.

Z badań rynkowych przeprowadzonych przez firmę Cloud Technologies wynika, że nawet 7 mln użytkowników, czyli co trzeci internauta w Polsce (34,4 proc.), blokuje reklamę online. Pod względem popularności wtyczek do blokowania cyfrowej reklamy zajmujemy pierwsze miejsce na świecie.

- Blokujemy reklamy, bo zakłócają nasz spokój, marnują nasz czas, irytują. Tu wychodzi też nasza powstańczo-konspiracyjna natura. Jedną z cech narodowych zawsze była zaradność, stąd nie dziwi, że stawiamy opór, kiedy ogranicza się naszą suwerenność pod względem tego, co oglądam - mówi Bartosz Sikora z firmy Havas Media.

PAP
Czytaj także
Polecane galerie
adblokiem w reklame
2016-08-27 14:51
reklama KRADNIE mój bardzo drogi TRANSFER DANYCH
dddd
2016-08-24 23:31
Prosimy o add-blocka dla smart-TV i blokowanie reklam w realtime (np. po logo stacji, które w czasie relamy znika)
epul
2016-08-24 16:58
Bo to jest nachalna mózgojebnia, problem jak pozbyć sie tego siwństwa z telewizji i radia
Pokaż wszystkie komentarze (8)