Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Konferencja in Digital Marketing

0
Podziel się:

Podczas 2 dni [4-5.10.17r.] będą działały równorzędnie 2 sceny główne, na których ponad 40 ekspertów z Polski i z zagranicy poprowadzi merytoryczne, case’owe wystąpienia z niemal wszystkich obszarów tematycznych marketingu cyfrowego.

Konferencja in Digital Marketing

Podczas 2 dni [4-5.10.17r.] będą działały równorzędnie 2 sceny główne, na których ponad 40 ekspertów z Polski oraz z Anglii, Niemiec, Włoch i Czech poprowadzi merytoryczne, case'owe wystąpienia z niemal wszystkich obszarów tematycznych marketingu cyfrowego.

Ponadto w trakcie przerw funkcjonować będzie dodatkowa trzecia scena Expo, gdzie przedstawiciele firm podzielą się swoją wiedzą oraz przedstawią innowacyjne produkty i usługi przydatne w pracy marketera. Ci, którzy będą chcieli odpocząć, przyswoić zdobytą wiedzę, nawiązać kontakty z pozostałymi uczestnikami wydarzenia, czy po prostu popracować w spokoju będą mogli udać się do strefy chilloutu, gdzie w komfortowych warunkach to uczynią.

Do kogo kierowana jest oferta inDM? Do wszystkich tych, którzy na co dzień obcują z Digital marketingiem, a ostatnimi czasy jest ich coraz więcej, bo online Marketing staje się nieodłącznym elementem pracowników działu marketingu, promocji, pr, sprzedaży itd. Bez względu na to, czy jesteś kierownikiem firmy, dyrektorem, bądź specjalistą około marketingowych obszarów, blogerem, czy też pasjonatem tematu, nie może Cię tam zabraknąć.

Zdecydowanie mocną stroną inDM'u jest kadra ekspertów. Tylko najlepsi z Najlepszych, reprezentujący swoim nazwiskiem czołowe firmy, marki i kampanie. Ludzie nieprzeciętni, którzy nie tylko są praktykami tematu ale także twórcami trendów, którzy myślą nieprzeciętnie i zapałem dzielą się swoją wiedzą przekazując ogrom inspiracji i motywacji w pakiecie.

To co idzie w komplecie z ekspertami to bogaty program, który stanowi niewątpliwą wartość dodaną dla uczestników konferencji. Wśród tematów, m.in.:

  • JAKIE DECYZJE MARKETINGOWE PODEJMOWAĆ W OPARCIU O DANE Z SOCIAL MEDIA */ *Jan Zając
  • *JAKĄ STRATEGIĘ DLA CONTENT MARKETINGU POWINNY PRZYJĄĆ MARKI / *Agata Mardosz
  • VR W CODZIENNYCH DZIAŁANIACH MARKETINGOWYCH / Artur Kurasiński
  • *HACKOWANIE I OPTYMALIZACJA DZIAŁAŃ PŁATNYCH I ORGANICZNYCH NA FACEBOOKU I INSTAGRAMIE * */ *Szymon Lisowski
  • JAKIE ZMIANY W GOOGLEANALYTICS _ NOWOŚCI PRZYWIEZIONE PROSTO Z SIEDZIBY GOOGLE US / Maciej Lewiński
  • *JAK WYKORZYSTAĆ FACEBOOKA JAKO KANAŁ SPRZEDAŻY. NOWOŚCI, PRZYKŁADY, INSPIRACJE. / *Agnieszka Chabrzyk
  • *7 BŁĘDÓW POPEŁNIANYCH PRZY KAMPANII VIDEO ORAZ JAK ICH UNIKAĆ / *Karol Wyszyński
  • *ANALITYKA JAKOŚCIOWA */ Karolina Lejman
  • *PROGRAMMATIC = RTB + PMP, CZYLI AUTOMATYZACJA + CZYNNIK LUDZKI W REKLAMIE / *Bartłomiej Chmiel, Maciej Szulc
  • *7 NAJWAŻNIEJSZYCH ZASAD REKLAMY MOBILNEJ W ADWORDS / *Krzysztof Marzec
  • STORYTELLING, CZYLI RZECZ O ETAPACH I NARZĘDZIACH TWORZENIA OPOWIEŚCI O MARCE - W TEORII I PRAKTYCE CASE STUDY */ *Sławomir Skowerski
  • *ZASIĘGI ORGANICZNE SOCIAL MEDIA MARKETINGU / *Rahim Blak
  • *BĄDŹ GOTOWY NA PRZYSZŁOŚĆ. JAK PRZEKROCZYĆ BARIERY CYFROWE W MARKETINGU / *Maciej Dakowicz
  • *JAK PROJEKTOWAĆ APLIKACJĘ MOBILNĄ, KTÓRA ZREALIZUJE CELE BIZNESOWE? CASE STUDY / *Katarzyna Jezierska-Krupa
  • POZNAJ MOŻLIWOŚCI SIECI REKLAMOWEJ FACEBOOK / Dawid Bagiński
  • *NAJCZĘŚCIEJ POPEŁNIANE BŁĘDY W KAMPANIACH ADWORDS, KTÓRE ZRUJNUJĄ TWÓJ BUDŻET * / Karol Dziedzic
  • JAK UTRZYMAĆ APLIKACJĘ MOBILNĄ PRZY ŻYCIU / Appchance
  • ? * *NOWE METODY TARGETOWANIA REKLAM – DOCIERAJ DO KLIENTÓW NA PODSTAWIE ICH AKTYWNOŚCI W ŚWIECIE RZECZYWISTYM / * *Edward Mężyk
  • CUSTOMER LIFETIME VALUE (CLV) AND ITS USE IN ONLINE MARKETING / *Marek Kobulský *

Pełna agenda na www.indm.pl

Marketing cyfrowy cały czas się rozwija, więc jeśli chcesz mu dotrzymać tempa albo najlepiej wyprzedzić, nie może Cię tam zabraknąć. Wynieś swoje digitalowe działania na wyższy poziom, nie stój z boku i Ty możesz tworzyć ten świat.

Podsumowując 2 dni3 scenypełna merytorykacase stusyprawdziwi eksperci w Digital marketingu – 4-5 października 2017 r. – Hala EXPO XXI w Warszawienajlepsi uczestnicy, którzy stanowią siłę napędową konferencji, bo chcą wiedzieć, tworzyć, rozwijać się.

Dołącz, bilety pod www.indm.pl Ceny już od 379 zł.

Krótkie video podsumowanie zeszłorocznej edycji:

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)