Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
oprac. Przemysław Ciszak
|

Promocje już nie tak atrakcyjne. Sklepy przestają rozpieszczać Polaków

10
Podziel się:

Analizy 20 promocyjnych artykułów w sieciach handlowych wykazały, jak zmieniły się ceny wobec ubiegłego roku. Wnioski nie są jednoznaczne.

Promocje już nie tak atrakcyjne. Sklepy przestają rozpieszczać Polaków
(Krzysztof Mystkowski/KFP/REPORTER)

Koszyk 20 najczęściej promowanych przez sieci handlowe produktów we wrześniu 2017 r. i wrześniu 2018 r przeanalizowała "Gazeta Wyborcza".

Wnioski? Ceny jednych artykułów mocno wzrosły, innych spadły. Jednak, jak wskazuje gazeta, promocje już nie są tak atrakcyjne, a sklepy przestają rozpieszczać Polaków.

W porównaniu do roku ubiegłego najbardziej zdrożało piwo, soki i napoje. Ale ceny wzrosły również w chemii, zwłaszcza kostek toaletowych. Prócz tego więcej zapłacimy za promocyjne śledzie czy parówki – pisze dziennik.

Zobacz także: Ceny prądu porażą firmy. Zapłacić mogą wszyscy:

Z drugiej strony tańsza niż przed rokiem jest promocyjna margaryna, niemowlęce deserki, gorzka czekolada, słodycze i kawa – wynika za analiz "Gazety Wyborczej".

Wyższe ceny w sklepach dziennik tłumaczy droższą benzyną, a co za tym idzie wyższymi kosztami usług transportowych.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

KOMENTARZE
(10)
WYRÓŻNIONE
Wkurzona
7 lat temu
Z czegoś w końcu pis rozdaje na 500 +
Kryslc
7 lat temu
To jest dopiero początek zabawy w podwyżki, zobaczycie jak od nowego roku podrozeje prąd.
romb
7 lat temu
Istnieja bariery cenowe za towary.Jesli zbyt wysokie beda ceny popyt zmaleje i towar zostanie ze strata dla sklepu