Najpopularniejszy w Polsce portal o finansach i biznesie
Znane marki na Targach Franczyza. 173 pomysłów na biznes

Znane marki na Targach Franczyza. 173 pomysłów na biznes

Marzenia o własnej firmie mogą stać się rzeczywistością. Na Targach Franczyzy w Warszawie będzie można wybierać spośród 173 pomysłów na biznes największych sieci z Polski i z zagranicy. To najważniejsze wydarzenie na rynku franczyzy w Europie Środkowo-Wschodniej.

W tym roku Targi Franczyzy odbędą się po raz 14. Ich głównym atutem są bezpośrednie spotkania z przyszłymi partnerami biznesowymi. Przez trzy dni osoby szukające pomysłu na własną firmę mają okazję przeprowadzić dziesiątki rozmów i negocjacji, na podstawie których zdecydują o wyborze najlepszego partnera do współpracy. – Targi są okazją do nawiązania pierwszych kontaktów biznesowych oraz porównania warunków i zasad współpracy licencyjnej. Wszystko po to, aby dokonać jednego z najważniejszych wyborów w życiu – wyboru biznesu dla siebie – mówi Arkadiusz Słodkowski z PROFIT system, organizator Targów Franczyzy.

Ważnym źródłem wiedzy o prowadzeniu własnej działalności jest Forum Szkoleniowe i cykl wykładów prowadzonych przez praktyków biznesu i ekspertów ds. franczyzy. Wyjaśnią oni jak wybrać biznes dla siebie, na co zwrócić uwagę w umowie franczyzowej – jakie nakłada prawa i obowiązki oraz ile można zarobić na franczyzie. W tym roku gościem specjalnym Forum będzie Robert Moskwa, aktor i trener biznesu, który opowie o ważnych zmianach w życiu. – Forum Szkoleniowe to znakomite uzupełnienie oferty targowej – mówi Marek Ziółkowski, dyrektor zarządzający Pawo – Dzięki wykładom, do wystawców trafiają bardziej świadomi kandydaci, z podstawową wiedzą o franczyzie. Zdają sobie sprawę, że biznes na licencji to nie jest sposób na zarabianie bez zaangażowania – dodaje.

W ubiegłym roku Targi Franczyzy odwiedziło ponad 7 tys. osób zainteresowanych własną firmą pod znaną marką. W tym roku, ze względu na rekordową liczbę wystawców – 173 sieci franczyzowych, frekwencja może być jeszcze większa. Największy apetyt na franczyzobiorców ma gastronomia, którą reprezentować będzie ponad 50 marek (m.in. Burger King, Telepizza, Setka Bar, Bobby Burger, Da Grasso, So! Coffee, Salad Story, A.Blikle). Duża liczba sieci będzie również z branży spożywczej (m.in. Carrefour, Intermarché, E.Leclerc, Żabka), wyposażenia wnętrz (m.in. Bricomarché, Duka), odzieżowej (m.in. Vistula, Wólczanka, Gatta), usług dla biznesu (m.in. Tax Care z konceptem biur księgowych w pełnej franczyzie) i usług dla klientów indywidualnych (m.in. Ziebart – pielęgnacja samochodów). O szansę na wejście do Polski powalczą również koncepty z USA, Kanady, Belgii i Włoch. Kwota inwestycji w koncepty biznesowe waha się od kilku tysięcy do kilku milionów złotych. – Na Targach Franczyzy wystawiamy się już od kilku lat. Pozyskane tam kontakty nie raz przełożyły się na otwarcia nowych lokali. Zaletą tej imprezy jest również to, że przychodzą tu nieprzypadkowi ludzie, faktycznie zainteresowani kupnem licencji na biznes. Rozmowy są więc bardzo konkretne – mówi Leszek Nowak, menedżer ds. rozwoju sieci Telepizza Poland.

 

XIV Targi Franczyza 2016 odbędą się w Pałacu Kultury i Nauki w dniach 13-15 października w godz. 10.00-17.00 (czwartek, piątek) i w godz. 10.00-15.00 (sobota). Więcej informacji na www.franczyza.pl

Koszt biletu zakupionego w kasie Targów wynosi 20 zł. Bilet dostępny jest również w aktualnym wydaniu miesięcznika Własny Biznes FRANCHISING.

Money.pl
Czytaj także
Polecane galerie