Akademia Managera – Wszystkie wiadomościUczyć się na błędachDlaczego inżynierowie nie powinni skupiać się na niegdysiejszych sukcesach? Bo, jak utrzymuje profesor nauk inżynieryjnych Henry Petroski, historie...18.07.2011 9:52Bliżej klienta – warunek osiągnięcia zysków w przemyśleLata 90. były doskonałym okresem do robienia interesów dla wszystkich, tylko nie dla producentów. Pomimo wieloletniej ekspansji rynkowej i...18.07.2011 9:52Negocjowanie z klientem, na którego utratę nie możesz sobie pozwolićKażdego dnia zdarzają się transakcje, które nie dochodzą do skutku. Zwłaszcza te firmy, które są zależne od długotrwałych relacji z klientami, muszą...18.07.2011 9:52Strategiczne pozyskiwanie źródeł dostaw: jak marginalna funkcja przedsiębiorstwaDziś, gdy globalizacja gospodarki zmienia zasady walki konkurencyjnej, pozyskiwanie źródeł dostaw albo prościej – zaopatrzenie przestaje być...18.07.2011 9:52Uwolnij się od stereotypów dotyczących cyklu życia produktówWiększość firm opiera swoje strategie marketingowe na koncepcji cyklu życia produktu, zgodnie z którą wszystkie produkty muszą przejść cztery kolejne...18.07.2011 9:52Uwaga na podwładnych!Także przywódcy są zagrożeni. To znaczy, mogą zostać sprowadzeni na manowce, tak jak ich podwładni – i to właśnie przez podwładnych. Dzieje się...18.07.2011 9:52Minimalistyczna oferta– nadchodzi rewolucjaChoć jej początki sięgają roku 1908, dopiero dziś koncepcja minimalistycznej oferty, opartej o prostotę i niskie ceny, podbija rynki na całym świecie....18.07.2011 9:52Wewnętrzne życie dzieci menedżerówW ostatnich 20 latach biznes stał się w społeczeństwie amerykańskim dominującym sposobem na życie, przejmując pod wieloma względami rolę, którą...18.07.2011 9:52Czy ten zespół powinien dalej sterować rozwojem firmy?Kiedy trzy lata temu Tomasz Orłowski przejął stery Fixtetu, spółka produkująca różnego rodzaju preparaty i napary ziołowe była kopciuszkiem w swojej...18.07.2011 9:52Przechwytywanie zbędnych drobnych od klientówJak przekonują Terri C. Albert z laboratorium GE i profesor marketingu Russell S. Winer, oprogramowanie, które „zna się” na psychologii,...18.07.2011 9:52Wprowadź klientów w „tryb życzeniowy”Jeżeli chcesz się dowiedzieć, czego naprawdę chcą twoi klienci, nie pytaj, w jaki sposób ulepszyliby twoje wyroby czy usługi. Zapytaj, czego by sobie...18.07.2011 9:52Czym jest strategia?Podnoszenie efektywności operacyjnej jest niezbędnym elementem zarządzania, ale nie należy go mylić ze strategią. Postępując w ten sposób,...18.07.2011 9:52Dźwignia wzrostu: jak zwiększyć sprzedaż, nie poświęcając zyskówChcąc zwiększyć skalę działalności swojej firmy, menedżerowie wybierają zazwyczaj albo stopniową ekspansję własnymi siłami firmy (wzrost organiczny),...18.07.2011 9:52Ryzyko strategiczne – najgroźniejsze, choć niedocenianeSkarbnicy i dyrektorzy finansowi doskonale radzą sobie z pomiarem i zarządzaniem szerokim zakresem zagrożeń, takich jak: ryzyko finansowe (np. wahania...18.07.2011 9:52Poprzednia strona1...7475767778...96Następna strona