Trwa ładowanie...
bEsbIaZN

Notowania

Cyfrowe Ewolucje – Wszystkie wiadomości

Świat postsmartfonowy? Przyszłością może być mówienie zamiast klikania
10
03.05.2021 9:56

CYFROWE EWOLUCJE
 / 
Świat postsmartfonowy? Przyszłością może być mówienie zamiast klikania

Czy czeka nas całkowite zautomatyzowanie? Czy nadchodzi zmierzch tradycyjnych bankowych oddziałów? W jaki sposób będziemy się komunikować w ramach nowych technologii, czyli – co zastąpi smartfona? Radosław Janusz, dyrektor Biura Rozwoju Chmurowych Usług Cyfrowych i Usług Dodanych PKO Banku Polskiego, ma pewne prognozy.

Świat postsmartfonowy? Przyszłością może być mówienie zamiast klikania
1
03.05.2021 9:43

CYFROWE EWOLUCJE
 / 
Świat postsmartfonowy? Przyszłością może być mówienie zamiast klikania

Czy czeka nas całkowite zautomatyzowanie? Czy nadchodzi zmierzch tradycyjnych bankowych oddziałów? W jaki sposób będziemy się komunikować w ramach nowych technologii, czyli – co zastąpi smartfona? Radosław Janusz, dyrektor Biura Rozwoju chmurowych usług cyfrowych i usług dodanych PKO Banku Polskiego, ma pewne prognozy.

Klienci rozmawiają z bankiem w aplikacji. Przy pomocy sztucznej inteligencji
8
27.04.2021 13:35

CYFROWE EWOLUCJE
 / 
Klienci rozmawiają z bankiem w aplikacji. Przy pomocy sztucznej inteligencji

Wystarczy powiedzieć do aplikacji w smartfonie, by zrobić przelew. Wystarczy pokazać zdjęcie, by potwierdzić tożsamość. Liczba tematów do rozmowy przy pomocy Asystenta głosowego IKO wzrosła z początkowych 70 do 250 i wciąż rośnie. Co dzień korzystają z tej innowacji klienci PKO Banku Polskiego.

Klienci rozmawiają z bankiem w aplikacji. Przy pomocy sztucznej inteligencji
26.04.2021 16:19

CYFROWE EWOLUCJE
 / 
Klienci rozmawiają z bankiem w aplikacji. Przy pomocy sztucznej inteligencji

Liczba tematów do rozmowy przy pomocy Asystenta głosowego IKO wzrosła z początkowych 70 do 250 i wciąż rośnie. Stało się tak m.in. dzięki klientom PKO Banku Polskiego, którzy sztucznej inteligencji zadają rozmaite pytania. Jak ją nauczyć, by dobrze umiała rozmawiać?

Jedna aplikacja, coraz więcej możliwości. Wystarczy porozmawiać za pomocą smartfona
1
13.04.2021 9:08

CYFROWE EWOLUCJE
 / 
Jedna aplikacja, coraz więcej możliwości. Wystarczy porozmawiać za pomocą smartfona

Klienci bankowości mobilnej oczekują łatwości, niezawodności i bezpieczeństwa. W smartfonie chcą mieć jedną aplikację, z której korzystają każdego dnia, zamiast 10 czy 20, których użyją raz w miesiącu. Jedną z najlepszych aplikacji rozwijających dostęp do rozmaitych usług na rynku jest dziś IKO, należąca do PKO Banku Polskiego.

bEsbIaZP
Polacy świetnie zrobili bank w smartfonie. Co wymyślą w przyszłości?
20
09.04.2021 16:30

CYFROWE EWOLUCJE
 / 
Polacy świetnie zrobili bank w smartfonie. Co wymyślą w przyszłości?

To nie banki z Azji czy Ameryki wyznaczają mobilne trendy. To Polacy stworzyli aplikację bankową dwukrotnie uznaną za najlepszą na świecie. Jak powinno wyglądać narzędzie, z którego korzystamy każdego dnia i jakie rozwiązania odkryjemy tam w najbliższym czasie?

Po co nam blockchain? Jak wykorzystamy "łańcuch bloków" w przyszłości
01.04.2021 16:56

CYFROWE EWOLUCJE
 / 
Po co nam blockchain? Jak wykorzystamy "łańcuch bloków" w przyszłości

Czym jest "łańcuch bloków" - blockchain? Jakie daje możliwości w biznesie, czy mogą z niego skorzystać "zwykli" użytkownicy?

Zaciekawieni łańcuchem, czyli po co nam blockchain?
24
01.04.2021 9:28

CYFROWE EWOLUCJE
 / 
Zaciekawieni łańcuchem, czyli po co nam blockchain?

Blockchain – termin znany i jednocześnie bardzo tajemniczy. Czym jest "łańcuch bloków", jakie daje możliwości w biznesie, czy mogą z niego skorzystać "zwykli" użytkownicy? O tym w kolejnym odcinku "Cyfrowych Ewolucji" rozmawiamy z Łukaszem Wiśniewskim z Biura Innowacji PKO Banku Polskiego.