Marketing I Zarządzanie – Wszystkie wiadomościOzusowanie umów-zleceń oznacza dla firm wzrost kosztów o 40 procentGrzegorz Dzik, prezes Impel S.A. w rozmowie z Money.pl tłumaczy, jak zmiany przepisów odbiją się na kieszeniach pracowników.07.01.2015 6:00W jakie nośniki reklamowe inwestować w 2015Ta wiedza potrzebna jest reklamodawcom do zaplanowania budżetów marketingowych na kolejny rok, ale ze względu na duża dynamikę na rynku co roku jest...02.01.2015 6:11Kiedy firma może zbudować pozytywny wizerunekKażda firma, każda marka ma wizerunek. To co myślą o firmie klienci, jaką mają na jej temat opinię, jakie skojarzenia z tytułu bezpośrednich kontaktów...29.12.2014 8:30Tyle na reklamę wydaje branża motoryzacyjnaSegment motoryzacyjnych, mimo że sam też dzieli się na wiele poziomów, jest jednak segmentem dóbr luksusowych chociażby ze względu na skalę wydatków...26.12.2014 7:03Dlaczego marki umierają?Według badań przeprowadzonych na rynku amerykańskim, na tak zwanej liście Fortune 500 od roku 1955 do 2008 pojawiło się ponad 2000 firm. Na dzień...20.12.2014 8:432014 według Facebooka i You TubePodsumowujemy rok w tych dwóch serwisach, które są swoistą internetowa wyrocznią tego co najciekawsze i najbardziej trendy. Czy można z tego cokolwiek...19.12.2014 6:27Uber kontrola vs. ochrona prywatnościJednym kliknięciem można zamówić taksówkę. Frajda polega na tym, że czekając na samochód, śledzimy na bieżąco jego położenie. Jest zabawa, jest wygoda...17.12.2014 6:00Tak duże produkcje filmowe zarabiają milionyPrzedstawiamy kulisy kampanii marketingowych hollywoodzkich przebojów.12.12.2014 6:59Prosty wzór receptą na sukces?Niemal każda dziedzina wiedzy może pochwalić się pokaźnym zbiorem gotowych metod postępowania. Nie są one pozbawione zalet, lecz czy naprawdę pomagają...10.12.2014 6:50Ruch S.A. zmienia się na naszych oczach w sieć centrów usług z apetytem na rynek pożyczekSprawdź co już wkrótce będziesz mógł kupić tuż pod domem. Będziesz zaskoczony.09.12.2014 6:12•Krzysztof JanośSpada efektywności kampanii firm na FBPo osiągnięciu apogeum swojej wartości i popularności, reklamy na Facebooku zaczęły tracić na znaczeniu. Sieciowa agencja Oglivy opublikowała raport...05.12.2014 6:50Smartgadżety zamiast umiejętności pracowników?Czy to możliwe, że postęp technologiczny całkowicie zastąpi twarde kompetencje? Jak w takiej sytuacji będzie wyglądać rekrutacja pracowników?03.12.2014 6:00Prezes Fakro: Uczmy się od KoreańczykówRyszard Florek przekonuje, że moglibyśmy cieszyć się większym dobrobytem gdybyśmy tylko chcieli zrozumieć kilka prostych biznesowych zasad.02.12.2014 6:33•Krzysztof JanośSpółka dnia: To będzie największa transakcja w historii Orbisu. Akcjonariusze skorzystają?Grupa hotelowa przygotowuje się do wielkiego przejęcia. Znamy szczegóły.01.12.2014 6:04•Łukasz PałkaPoprzednia strona123456...111Następna strona