Trwa ładowanie...
bEEaZBXF
Notowania

Marketing W Firmie – Wszystkie wiadomości

Macierz BCG
20.07.2021 15:02

STRATEGIA MARKETINGOWA
 / 
Macierz BCG

Zapewne każdy przedsiębiorca choć raz spotkał się z terminem analizy portfelowej. Określanie potencjalnego ryzyka, przewidywanie zysków, analiza konkurencji czy tworzenie strategii, to wszystko zalicza się do wchodzenia na rynek i późniejszego utrzymywania się na nim. Jedną z metod analizy portfelowej jest macierz BCG, stworzona przez Boston Consulting Group jeszcze w 1969 roku. Co sprawia, że to rozwiązanie wcale się nie starzeje, nie zostało jeszcze wyparte przez nowsze, a wręcz jego popularność ani trochę nie maleje?

Jak chronić slogan reklamowy?
25.02.2013 16:43

MARKETING W FIRMIE
 / 
Jak chronić slogan reklamowy?

Coraz więcej firm zgłasza do rejestracji w urzędzie patentowym nazwy. W przypadku sloganów świadomość możliwości ochrony prawnej i wynikających z tego korzyści wciąż jest niewielka.

Co daje zmiana nazwy firmy?
30.10.2012 9:43

MARKETING W FIRMIE
 / 
Co daje zmiana nazwy firmy?

Od początku działania Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie, renaming przeprowadziło już ponad 100 notowanych spółek.

Telemarketing w Kanadzie. Jest sposób na niechciane telefony
09.04.2012 8:29

MARKETING W FIRMIE
 / 
Telemarketing w Kanadzie. Jest sposób na niechciane telefony

Najbardziej skuteczne rozwiązanie to rejestracja na do-not-call list.

Marketing w supermarketach. Zobacz, jak cię oszukują
14.03.2012 6:20

MARKETING W FIRMIE
 / 
Marketing w supermarketach. Zobacz, jak cię oszukują

Seksowne bikini dla ośmiolatek to nic. Istnieją reklamy adresowane do dzieci, które jeszcze się nie narodziły.

bEEaZBXH
Jak wpłynąć na dobre postrzeganie marki?
18.01.2012 7:35

MARKETING W FIRMIE
 / 
Jak wpłynąć na dobre postrzeganie marki?

Łatwy dostęp do internetu i zwiększona aktywność w mediach społecznościowych sprawiają, że niemal każdy może dotrzeć z informacją do pożądanej grupy odbiorców.

Strategia wizerunkowa w grupach kapitałowych
12.12.2011 11:52

MARKETING W FIRMIE
 / 
Strategia wizerunkowa w grupach kapitałowych

Strategia wizerunkowa to sposób realizacji wizji firmy, to określenie gdzie, jak i co będziemy prezentować, a czego nie

RTD, czyli jak wycisnąć więcej soku z cytryny
08.12.2011 6:30

MARKETING W FIRMIE
 / 
RTD, czyli jak wycisnąć więcej soku z cytryny

System RTD w ciągu ułamka sekundy wygeneruje dla konsultanta call-center podpowiedź o najlepszej ofercie, która będzie zyskowna dla operatora i atrakcyjna dla klienta.

Wódka z ziemniaków wypromuje Polskę?
26.11.2011 7:45

MARKETING W FIRMIE
 / 
Wódka z ziemniaków wypromuje Polskę?

Może warto pomyśleć o nazwie i marce wspólnej dla polskiej wódki z ziemniaka, bo jest ona łatwiejsza do lansowania, niż kraj pochodzenia.

bEEaZBXN
Jak skutecznie promować swoja firmę?
1
22.11.2011 14:06

MARKETING W FIRMIE
 / 
Jak skutecznie promować swoja firmę?

Dobra reklama nie musi być jednak droga. Nowoczesne narzędzia promocyjne pozwalają osiągnąć wymierne efekty, bez konieczności ponoszenia znacznych wydatków.

Witaminy i wapń w Nutelli? Zobacz, jaka jest prawda
21.11.2011 7:14

MARKETING W FIRMIE
 / 
Witaminy i wapń w Nutelli? Zobacz, jaka jest prawda

Podawane przez koncern Ferrero informacje wprowadzają klientów w błąd - orzekł sąd.

Ciastka o smaku musztardy, czyli pułapki crowdsourcingu
15.11.2011 6:43

MARKETING W FIRMIE
 / 
Ciastka o smaku musztardy, czyli pułapki crowdsourcingu

Firmy coraz częściej zachęcają internautów do współtworzenia produktów. Skutki bywają tragiczne.

Tiger Woods wraca do gry. W Rolexie
08.10.2011 6:43

MARKETING W FIRMIE
 / 
Tiger Woods wraca do gry. W Rolexie

Obie strony milczą na temat wartości kontraktu reklamowego, który został zawarty na kilka lat.

bEEaZBXO
Chcą żebyś przepłacał. Zobacz, co może spotkać cię w sklepie
02.08.2011 6:13

MARKETING W FIRMIE
 / 
Chcą żebyś przepłacał. Zobacz, co może spotkać cię w sklepie

Hipermarkety pełne pułapek. Klienci wpadają w nie i zostawiają więcej pieniędzy niż by sobie życzyli.

Jak skutecznie promować usługi i produkty
03.06.2011 14:58

MARKETING W FIRMIE
 / 
Jak skutecznie promować usługi i produkty

Wbrew powszechnym opiniom skuteczna reklama nie musi być droga.

Demo Effective Launching: Polska nie ma na siebie pomysłu
23.05.2011 6:30

MARKETING W FIRMIE
 / 
Demo Effective Launching: Polska nie ma na siebie pomysłu

Spójnej strategii rozwojowej pilnie potrzebuje też Warszawa, uważa Jacek Sadowski, prezes firmy specjalizującej się w marketingu miast.

Formy marketingu internetowego
1
27.04.2011 12:55

MARKETING W FIRMIE
 / 
Formy marketingu internetowego

Nie wystarczy już tylko zwykła reklama skromnie wkomponowana w treść. Liczą się innowacyjne rozwiązania na długo zapadające w pamięć odbiorcom.

Serce i Rozum podbiły Polaków
22.04.2011 14:19

MARKETING W FIRMIE
 / 
Serce i Rozum podbiły Polaków

Blisko 230 tysięcy fanów na Facebooku i setki tysięcy odsłon na YouTube. Badania z czerwca ubiegłego roku wykazały, że TP ma najlepszy wizerunek w historii.