Trwa ładowanie...
bEITMtyt
Notowania

Nielsen – Wszystkie wiadomości

Efekt podatku cukrowego jak na dłoni. Ceny odstraszyły od słodkich napojów. Są dane
717
29.03.2021 9:24

HANDEL
 / 
Efekt podatku cukrowego jak na dłoni. Ceny odstraszyły od słodkich napojów. Są dane

Podatek cukrowy mocno odbił się na wynikach sprzedaży słodkich napojów. Money.pl zapoznał się z danymi NielsenIQ, z których wynika, że w styczniu i w lutym 2021 roku gwałtowny wzrost cen odstraszył Polaków m.in. od coli. Tylko jedna kategoria produktów wciąż jest na plusie.

Sprzedaż alkoholi w dobie koronawirusa. Polacy wydają więcej, choć kupują mniej
8
11.03.2021 13:07

ZAKUPY
 / 
Sprzedaż alkoholi w dobie koronawirusa. Polacy wydają więcej, choć kupują mniej

W 2020 roku Polacy wydali ponad 39 mld złotych na zakup alkoholi - wynika z danych NielsenIQ. To więcej w porównaniu z wynikami za rok 2019. Nie oznacza to jednak, że kupowaliśmy więcej butelek. Na wzrost ten wpływ miały inne czynniki, jak np. podwyżka akcyzy.

Koronawirus. Wciąż kupujemy na zapas, robi się jednak spokojniej
25
17.03.2020 12:47

ZAKUPY
 / 
Koronawirus. Wciąż kupujemy na zapas, robi się jednak spokojniej

Koronawirus wpływa na zakupowe zachowania Polaków. Sklepy wciąż pustoszeją, ale zaczyna się robić spokojniej. Nielsen sprawdził, co najczęściej znikało z półek między 2 a 8 marca i porównał te dane z tym samym okresem 2019 roku. Dla przykładu, sprzedaż środków antybakteryjnych wzrosła o blisko 2 tys. proc.

Prezes TVP przeprasza za swoje słowa firmę Nielsen
03.03.2016 18:47

JACEK KURSKI
 / 
Prezes TVP przeprasza za swoje słowa firmę Nielsen

Jeszcze w środę 2 marca prezes TVP Jacek Kurski krytykował firmę Nielsen Audience Measurement, sugerując, że firma manipuluje danymi o oglądalności Telewizji Polskiej. - Nasze wyniki mogą być sztucznie zaniżane – stwierdziła w wywiadzie dla tygodnika „W Sieci”. Prezes TVP właśnie ukorzył się i przeprosił firmę za swoje słowa.

Społeczności popularniejsze od e-maili
10.03.2009 16:10

NIELSEN
 / 
Społeczności popularniejsze od e-maili

Według najnowszego raportu Nielsen Online serwisy społecznościowe odwiedza już 67% internautów, podczas gdy ze skrzynek e-mail korzysta 65% osób online.

bEITMtyv
Styczniowy rekord Nielsena dzięki Obamie
27.02.2009 16:14

RAPORT
 / 
Styczniowy rekord Nielsena dzięki Obamie

Analitycy z Nielsen Online przedstawili dane, dotyczące wykorzystania video online w pierwszym miesiącu 2009 roku.

Coraz większy ruch w serwisach rekrutacyjnych
26.02.2009 12:10

RYNKU
 / 
Coraz większy ruch w serwisach rekrutacyjnych

W obliczu niespokojnej sytuacji na rynku pracy, oferty śledzą na bieżąco nawet osoby aktualnie zatrudnione.

Serwisy największych gazet coraz popularniejsze
28.01.2009 0:00

2008
 / 
Serwisy największych gazet coraz popularniejsze

Witryny internetowe czołowych amerykańskich tytułów prasowych przeżywają w ostatnim czasie zwiększony ruch.

Nie kupujemy już płyt CD z muzyką
07.01.2008 14:12

NIELSEN
 / 
Nie kupujemy już płyt CD z muzyką

W tegorocznym okresie świątecznym sprzedano o 21 proc. mniej albumów, niż w analogicznym czasie, w 2006 roku.

bEITMtyB
Nielsen: Internauci nie wierzą reklamie
04.10.2007 11:50

NIELSEN
 / 
Nielsen: Internauci nie wierzą reklamie

Europejczycy są w tej kwestii dużo bardziej podejrzliwi niż Amerykanie.

Polacy lubią małe sklepy
25.06.2007 10:00

NIELSEN
 / 
Polacy lubią małe sklepy

Polacy najczęściej spośród krajów Europy Środkowo-Wschodniej robią zakupy w sklepach handlu tradycyjnego.

Wybiorą najlepsze gry dla reklamodawców
19.10.2006 8:46

NIELSEN
 / 
Wybiorą najlepsze gry dla reklamodawców

Firma Nielsen Media Research znana z badań telemetrycznych, często branych pod uwagę przy ustalaniu stawek za reklamy w telewizji, postanowiła poszerzyć swoje badania o rynek gier wideo.