Reklamy – Wszystkie wiadomościGlossy Media współpracuje z o2.plDzięki współpracy ze spółką o2.pl, Glossy Media, sieć reklamy internetowej dla kobiet, poszerzyła ofertę o dziewięć serwisów tematycznych.22.01.2009 0:00Google wycofuje reklamy z prasySzef Google Print Ads, Spencer Spinnell poinformował na oficjalnym blogu Google o zaprzestaniu publikacji reklam AdWords w prasie.21.01.2009 0:00Co się liczy w Internecie?Firmy.net bada priorytety i budżety polskich firm na promocję w sieci.20.01.2009 0:00Nowe serwisy dla branży reklamowejOsoby związane z branżą marketingu zyskały od początku roku dwa nowe miejsca wymiany poglądów i prezentacji swoich osiągnięć.20.01.2009 0:00Rynek mediów typu audience - świat a PolskaDruga część artykuł o targetowaniu behawioralnym. Tym razem przyjrzymy się kwestii działania tego typu narzędzi.20.12.2008 0:00Kilka słów o targetowaniu behawioralnymTargetowanie behawioralne w Polsce, ale także na całym świecie, nie jest już tylko niszowym trendem. Dlatego postanowiliśmy rozpocząć cykl artykułów,...24.10.2008 1:00Quo vadis digital?Szefowie największych światowych agencji interaktywnych optymistycznie o przyszłości.02.10.2008 1:00Blokowanie reklam nielegalne?Czy programy blokujące wyświetlanie reklam na stronach internetowych są legalne? Niektórzy bagatelizują problem.21.09.2007 7:14Reklamy uratują Los Angeles Times?Zmniejszający się dochód skłonił wydawców dziennika Los Angeles Times do sprzedaży powierzchni reklamowej na pierwszej stronie.18.07.2007 10:00Jak dotrzeć do osób unikających reklam?Trwają prace nad złamaniem odporności konsumentów na reklamy.02.07.2007 8:00Cannes Lions: słaby wynik polskich agencjiDwa Brązowe Lwy - tak wygląda skromny dorobek reprezentantów polskiej branży reklamowej uzyskany podczas zakończonego w sobotę festiwalu w Cannes.25.06.2007 9:30Reklamy trzech funduszy zakazaneKNF zakazała reklam trzech funduszy inwestycyjnych. Powodem było nierzetelne przedstawienie informacji o stopach zwrotu. To pierwsza taka decyzja w...14.06.2007 11:23•Paweł SataleckiJedna z reklam Play narusza godność dzieckaKomisja Etyki Reklamy uznała w piątek, że jedna z reklam sieci Play narusza godność dziecka.14.05.2007 10:00Tanio, szybko i bez problemów - tylko w reklamachSprzedawcy usług bankowych i telekomunikacyjnych stosują niemoralne, ale legalne praktyki. Oferują usługi tanio, szybko i bez problemów, ale tak jest...18.04.2006 3:29Poprzednia strona1...171819